Медіаосвіта як складова самоосвіти вчителя - Сторінка 2 - Форум
Четвер, 08.12.2016, 12:53,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 4«1234»
Форум » ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ » Медіаосвіта як складова самоосвіти вчителя » Медіаосвіта як складова самоосвіти вчителя
Медіаосвіта як складова самоосвіти вчителя
AnnДата: Вівторок, 29.03.2016, 13:05 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Медіа-культура — сукупність інформаційно-комунікаційних засобів, що функціонують у суспільстві, знакових систем, елементів культури комунікації, пошуку, збирання, виробництва і передачі інформації, а також культури її сприймання соціальними групами та соціумом у цілому. На особистісному рівні медіа-культура означає здатність людини ефективно взаємодіяти з мас-медіа, адекватно поводитися в інформаційному середовищі (інформація з https://uk.wikipedia.org)
 
НВКДата: Вівторок, 29.03.2016, 13:45 | Повідомлення # 17
Група: Гости





У  НВК є дошкільна ланка. Чи займаються там дошкільною медіаосвітою?
 
AnnДата: Вівторок, 29.03.2016, 13:47 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 6
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Відповідь дає вихователь НВК 240 Сагайдак А.Л.:
-  Так, медіаосвіта інтегрується вихователями нашого закладу у різні заняття: логіко-математичний розвиток, мовленєвий розвиток, ознайомлення з природою, з довкіллям. Так само, як і у початковій школі: презентації вчителі використовують на різних уроках, діти готують, працюючи над проектами… Найбільш популярні — презентації та модельні уроки. У школах уроки з медіаосвіти проходять як обговорення тем, дискусії, підготовка презентацій, аналіз кінофільмів, новин, реклами. На уроках часто й у великому обсязі використовуються фото й відеоматеріали   Медіаосвіта принципово інтегрована і спрямована на збалансований естетичний та інтелектуальний розвиток особистості дитини (включаючи різні форми інтелекту, зокрема емоційний, соціальний і практичний інтелект). Вона  забезпечує захист дитини  від агресивного медіа середовища, вчить  орієнтуватись у потоці інформації, допомагає  обирати і використовувати адаптовану відповідно до вікових норм медіапродукцію.
 
ГістьДата: Вівторок, 29.03.2016, 15:00 | Повідомлення # 19
Група: Гости





Доброго дня, шановні колеги! Які медіа-ігри можна запропонувати на уроках в початковій школі?
 
Гість marinakisel77Дата: Вівторок, 29.03.2016, 15:26 | Повідомлення # 20
Група: Гости





Ось деякі із переліку медіа-ігор:
1.«Стара казка по-новому»: озвучування уривку із відомого мультфільму або казки. Користь вправи з погляду медіаосвіти – осмислення характеру озву чуваного героя та передача власного ставлення дитини до нього під час інсценізації;
«Добре і погане»: після перегляду уривків із мультфільмів чи відео сюжетів дітям пропонується знайти позитивні і негативні риси героїв. Таким чином, виробляється критичне мислення, дитина не вішає ярлики «добрий» чи «поганий» герой, а аналізує його вчинки;
2.«Злі і добрі чарівники»: дітям потрібно перетворити героїв на протилежних за характером. Вправа доводить, що характер і вчинки можуть змінюватися.
3.«Стоп-кадр»: гравцям демонструють кадри із відомих мультфільмів(казок, реклам, відео сюжетів), і пропонують не тільки сказати назву, а й відтворити діалоги, описати події. Вправа сприяє розвитку зорово-художньої образності та привчає до уваги під час перегляду відео сюжетів.
4.«Рекламний агент»: таке завдання передбачене курсом «Основи здоров’я» у 4 класі – потрібно скласти рекламне оголошення, рекламний ролик, створити візуальну рекламу для біг-борда тощо. Тут слід пояснити, чим відрізняються реклами на ТБ від реклам у пресі та на рекламних щитах. Важливо розказати дітям, що при підготовці реклам їх розробники в більшості випадків прагнуть висвітлити лише переваги рекламованого продукту, замовчуючи про його недоліки або шкідливість. Це також стає основою критичного сприйняття реклами з медіа.
5.«Брендінг»: продовження теми реклами, яка постійно супроводжує наше життя. Ця візуальна технологія передбачає використання відомих логотипів від брендових компаній: Coca-Cola, MTV, NASA, Adidas, NOKIA тощо. Як приклад: складання режиму дня в технології брендінг.
6.«Випуск новин»: діти отримують ролі репортерів, телеведучих, спецкореспондентів. Під час підготовки власного репортажу слід порадити дітям розказати не тільки про реальні події, а й розбавити істині факти хибними. Діти-виконавці ролей- розуміють, що новини можуть підтасовуватися, а діти-слухачі новин- вчаться критично сприймати подану в них інформацію.
7.«Директор агенції»: вправа для учнів 4 класу. Рольова гра, в якій дітям-учасникам потрібно влаштуватися на роботу в агенцію і пройти кастиноговий відбір у роботодавця. Для цього майбутнім робітникам потрібно скласти власне резюме, підготувати інтерв’ю або невеличкі статті на вільну тему для журналу. Вправа вчить проявляти необхідні якості для того, щоб вибір головного редактора випав саме на нього(комунікабельність, вміння викладати свої думки, конкуретноспроможність, і ,звичайно, творчість).
8.«Газетний кіоск»: з метою знайомства з деякими поняттями медіасвіту (рубрика, малюнок-символ, редакція, фотокореспондент, юний кореспондент) можна використовувати уроки позакласного читання і проводити їх у формі роботи редакції, газетного кіоску, пошти тощо. Під час таких уроків варто розказати про підготовку газетних шпальт: певний шрифт і колір привертає увагу, малюнки або фотографії не завжди відповідають тій події, про яку вони розповідають. Таким чином, учасники цієї медіа-гри осягають таємниці друкування медіа-текстів, розуміють шляхи візуального впливу на читача.

Додано (29.03.2016, 15:26)
---------------------------------------------
Відповідь на запитання "Яка доцільність медіаоствіти в початковій школі?  
Зараз дитина є активним споживачем інформації. Завдання сучасного вчителя початкових класів - навчити дитину орієнтуватися у світі інформації,розвивати критичне мислення й сприйняття молодших школярів.МОН України листом « Про запровадження вивчення курсу « Основи медіа грамотності у навчальних закладах» від 29.03.13 № 1/ 9-226 рекомендувало, починаючи з 2013-2014н.р. запроваджувати вивчення основ медіа грамотності в навчальних закладах.
На мою думку,впровадження"Основ медіа грамотності" в поч.класи є запорукою формування медіастійкої та медіаграмотної особистості.

 
ГістьДата: Вівторок, 29.03.2016, 17:07 | Повідомлення # 21
Група: Гости





Доброго дня. У нас таке запитання.Що формує медіасвіт ?
Заздалегідь вдячні за відповідь. Вчителі початкових класів КЗШ №124.
 
ГістьДата: Вівторок, 29.03.2016, 17:10 | Повідомлення # 22
Група: Гости





Доброго дня, колеги! Дозвольте відповісти на ваше питання. Медіа світ формує культуру, світогляд, освіту, сімейні цінності.
 
КЗШ 124Дата: Вівторок, 29.03.2016, 17:33 | Повідомлення # 23
Група: Гости





Чи потрібно вчити дитину розрізняти  якісні та неякісні продукти в медіапросторі ? Яким чином?
 
Карабут Л. М.Дата: Вівторок, 29.03.2016, 17:37 | Повідомлення # 24
Група: Гости





Останнім часом все частіше порушується питання захисту дітей у медіапросторі: мова йде і про створення системи телепозначок, і про захист дітей від небезпечного контенту інтернет-сайтів. Запропоновані методи регулюють діяльність самих мас-медіа, тобто йдеться про заборону показувати шкідливі для дітей програми в певний час, або ж про вилучення небезпечного контенту з веб-простору.
Звичайно, такі дії потрібні. Але, по-перше, до введення адміністративних санкцій ще далеко. А по-друге, як вважають психологи, метод заборони (згадаймо й комп’ютерні програми батьківського контролю) не врятує ситуацію. Заборона може лише розпалити інтерес дитини. Крім того, критерії шкідливості визначити важко: зрештою, й випуск новин може мати небажаний вплив на дитячу психіку.
Тому необхідно навчити саму дитину розрізняти якісні та неякісні продукти, дати їй знання про вплив, який здійснюють повідомлення ЗМІ, тобто навчити грамотно споживати медіа.
Зазвичай батьки таким навчанням не займаються: чи то через неусвідомлення проблеми, чи, радше, через те, що їм самим бракує знань. Отже, багато залежить від освітньої програми та виховної роботи в школах.
 
МаринаДата: Вівторок, 29.03.2016, 19:06 | Повідомлення # 25
Група: Гости





Як створити медіасоюз між батьками та навчальним закладом?
 
ГістьДата: Вівторок, 29.03.2016, 19:28 | Повідомлення # 26
Група: Гости





Відповідь на запитання "Яка роль медіаосвіти у видавницькій діяльності учнівського самоврядування? "
Діти,які входять до складу учнівського самоврядування можуть створити власний сайт (веб-сторінку), інформаційний друкований орган,дитячу громадську приймальню,випускати  свій дайджест,тощо.
 
ГістьДата: Вівторок, 29.03.2016, 19:54 | Повідомлення # 27
Група: Гости





Що формує медіа світ?

Додано (29.03.2016, 19:54)
---------------------------------------------
Які існують форми впровадження медіа- освіти?

 
Гість marinakisel77Дата: Неділя, 03.04.2016, 11:40 | Повідомлення # 28
Група: Гости





Відповідь на питання "Форми впровадження медіа-освіти":
інтеграція в навчально-виховний процес;
медіа-освітні студії;
гурткова робота;
факультативні медіа-освітні курси.
 
eloupukiq2003Дата: П`ятниця, 03.06.2016, 01:45 | Повідомлення # 29
Група: Гости





Обновили ссылку дополнительно, Здарова кино Варкарфт выложили и другие новинки, облазил пол сети
Везде фигня какая то, на сайтеhttp://j909655j.bget.ru/link нашлость реально проблема поиска

Додано (02.06.2016, 07:24)
---------------------------------------------
Обновили ссылку дополнительно, Здарова фильм Варкарфт выложили и другие новинки, облазил пол интернета
Везде фигня какая то, толькоhttp://milota1.thepopular.me/ есть серьезно проблема поиска

Додано (02.06.2016, 10:37)
---------------------------------------------
Обновили ссылку дополнительно, Привет фильм Варкарфт выложили и другие новинки, облазил пол сети
Везде фигня какая то, тутhttp://j909655j.bget.ru/link есть реально проблема найти

Додано (02.06.2016, 14:10)
---------------------------------------------
Обновили ссылку дополнительно, Здарова фильм Варкарфт выложили и другие новинки, облазил пол сети
Везде фигня какая то, на сайтеhttp://milota1.thepopular.me/ кино реально проблема найти

Додано (03.06.2016, 01:45)
---------------------------------------------
Обновили ссылку дополнительно, Бонжурно кино Варкарфт выложили и другие новинки, облазил пол интернета
Везде фигня какая то, здесьhttp://uroktrud.woya.ru фильм серьезно проблема вопрос

 
kostiakovs1968Дата: Вівторок, 21.06.2016, 12:01 | Повідомлення # 30
Група: Гости





Как тебе такой сей событий http://zzb.bz/JvGV6
 
Форум » ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ » Медіаосвіта як складова самоосвіти вчителя » Медіаосвіта як складова самоосвіти вчителя
Сторінка 2 з 4«1234»
Пошук:
Нова відповідь
Ім`я:
Текст повідомлення:
Опції повідомлення:
Код безпеки: