КОЛОСОК ОСІННІЙ-2013 - Методичні рекомендації <!--if(Інфоцентр)-->- Інфоцентр<!--endif--> - Презентації - Сучасний вчитель
Субота, 01.11.2014, 01:47,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Інфоцентр » Методичні рекомендації

КОЛОСОК ОСІННІЙ-2013
[ · Викачати видалено () ] 12.09.2013, 17:17

Запитання для підготовки до конкурсу "КОЛОСОК-осінній-2013″

„ЕНЕРГІЯ – ЦЕ ЖИТТЯ!” 

1–2 класи

  • Довідайся у батьків, як людина використовує енергію Сонця, вітру, води, вогню, тварин, палива.
  • Запитай у вчителя природознавства, які горючі корисні копалини використовують люди вдома? в автомобілі? на заводах? Який газ утворюється під час горіння?
  • Довідайся у дорослих, з енциклопедії або з мережі ІНТЕРНЕТ, як загасити багаття у лісі?
  • Знайди у тлумачному словнику значення слів огниво, пірит, піротехніка, кремінь.
  • Прочитай казку Ганса Крістіана Андерсена „Огниво”.
  • Розгадай чайнворд у додатку до газети „КОЛОСОЧОК” № 25/2013.

Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Правда й вигадка про їжака” (№ 15/2013), „Як зимують дерева?” (№ 21/2013), „Як тварини готуються до зими?” (№ 22/2013), „Скарби болота” (№ 23/2013), „Торф – неоціненне багатство” (№ 24/2013), „Кімнатні рослини і твоє здоров`я” (№ 25/2013).

Прочитай з батьками у журналах „КОЛОСОК” статті: Дарії Біди „Як добути вогонь?” (№ 8, 9/2013); Віктора Мясникова „Що таке піротехніка?”(№ 1/2013).

 

3–4 класи

  • Довідайся у батьків, за допомогою яких мінералів в давнину люди добували вогонь? Які домашні прилади споживають найбільше електроенергії?
  • Запитай у вчителя природознавства, які горючі корисні копалини є на Землі.
  • Довідайся у дорослих, з енциклопедії або з мережі ІНТЕРНЕТ, як транспортують нафту? Як позначають марки бензину?
  • Знайди у тлумачному словнику значення слів гліцерол, хлорофіл, пірит, піротехніка, піроліз, огниво, кресало, трут.
  • Навчись розгадувати ребуси. Розгадай ребуси у додатку до газети „КОЛОСОЧОК” № 9/2013.
  • Прочитай казку Антуана де Сент-Екзюпері „Маленький принц”.
  • Розгадай чайнворд у додатку до газети „КОЛОСОЧОК” № 25/2013.

Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Скромні мінерали” (№ 4/2012), „Як живуть мурахи?” (№ 30/2012), „Вода і твоє здоров`я” (№ 10/2013), „Пухнастий джмелик” (№ 11/2013), „Конюшина, джмелі, миші та сова” (№ 12/2013), „Бджолоїдка звичайна – птах 2013 року” (№ 14/2013), „Правда й вигадка про їжака” (№ 15/2013), „Як зимують дерева?” (№ 21/2013), „Як тварини готуються до зими?” (№ 22/2013), „Скарби болота” (№ 23/2013), „Торф – неоціненне багатство” (№ 24/2013).

Прочитай з батьками у журналах „КОЛОСОК” статті: Світлани Постолатій „Сонячна квітка” (№ 4/2011); Віри Сенчини „Глечики-хижаки” (№ 5/2012); Віктора Мясникова „Що таке піротехніка”(№ 1/2013); Дарії Біди „Як добути вогонь?” (№ 8, 9/2013). 

5–6 класи

  • Розпитай у батьків, під час роботи яких домашніх електроприладів виділяється тепло.
  • Довідайся у дорослих, з енциклопедії або з мережі ІНТЕРНЕТ про відновлювальні та не відновлювальні джерела енергії; у чому відмінність бурого вугілля та кам’яного; як на географічних картах позначаються горючі корисні копалини.
  • Чим живляться бджола, кріт, вовк, крокодил, білка?
  • Як зимують їжак, ведмідь, мурахи? Як вони зберігають і накопичують енергію?
  • Які рослини запасають у насінні жири? Навіщо їм цей запас?
  • Що таке харчові ланцюги? Які організми до них входять?

Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Скромні мінерали” ( 4/2013), „Як зимують дерева?” (№ 21/2013), „Скарби болота” (№ 23/2013), „Торф – неоціненне багатство” (№ 24/2013).

Прочитай у журналах „КОЛОСОК” статті: Дарії Біди „Зелена сутність чорного вугілля” (№ 1/2013); „Чому змінюється клімат Землі?” (частина 1) (№ 4/2013), „Жива чи нежива, або Звідки взялося „чорне золото”?” (№ 7/2013), „Як добути вогонь?” (№ 8, 9/2013); Наталії Романюк „Термогенез рослин” (№ 10/2013), „Секрети збереження плодів” (№ 11/2013); Ірини Пісулінської „Злодюжки” (№ 8/2013), „Весільні феєрверки” (№ 11/2012), „Жива електрика” (№ 12/2012); Віктора Мясникова „Що таке хімічні реакції?” (№ 2/2013), „Реакції сполучення і розкладу в природі і побуті” (№ 3/2013); Марії Надраги „Олійні культури” (№ 8/2013)

Готуватися до конкурсу тепер можна і в соцмережах. Долучайся до нас та бери участь у розіграші призів! 

vk.com/kolosokGroup

 

facebook.com/kolosokGroup

7–8 класи

  • Пригадай фізичний зміст енергії. 
  • Довідайся про внесок у відкриття закону збереження енергії англійського фізика і пивовара Дж. Джоуля.
  • Які прилади, що споживають електроенергію, є у тебе вдома? Які перетворення енергії відбуваються під час їхньої роботи?
  • Довідайся з енциклопедії або з мережі ІНТЕРНЕТ:

-    з чого виготовляють фотоелементи;

-    які продукти отримують з нафти;

-    чи всі рослини містять хлорофіл.

  • У чому суть фотосинтезу? Які енергетичні перетворення відбуваються у цьому процесі?
  • У яких тварин є електричні органи? Як вони їх використовують?
  • Як тварини пристосовуються до зими? Хто з них запасає на зиму провіант?
  • Які пристосування є у теплокровних тварин для збереження тепла?
  • З’ясуй відмінність між поняттями „газообмін” та „дихання” („клітинне дихання”).

Прочитай у журналах „КОЛОСОК” статті: Дарії Біди „Зелена сутність чорного вугілля” (№ 1/2013), „Лимонний годинник” ( 3/2013), „Чому змінюється клімат Землі?” (частина 2) (№ 5/2013), „Жива чи нежива, або Звідки взялося „чорне золото”?” (№ 7/2013), „Як добути вогонь?” (№ 8, 9/2013); Наталії Романюк „Мітохондрії – енергостанції клітини” (№ 6/2013), „Секрети збереження плодів” (№ 11/2013); Ярини Колісник „Зелена фабрика життя” (№ 7/2013); Ірини Пісулінської „Весільні феєрверки” (№ 11/2012), „Злодюжки” (№ 8/2013); Марії Надраги „Олійні культури” (№ 8/2013); Богдана Ціжа „Використання енергії Сонця” (частина 1) (№ 4/2012); Віктора Мясникова „Дивовижні органічні речовини – вуглеводні” (№ 10/2012), „Що таке піротехніка?” (№ 1/2013), „Що таке хімічні реакції?” (№ 2/2013), „Реакції сполучення і розкладу в природі і побуті” (№ 3/2013); Валерія Старощука „Навіщо ми струшуємо термометр?” (№ 4/2013); Андрія Шарого „Фотоелементи” (№  6/2013).

 

9–11 класи

  • Довідайся, у яких винаходах Герона Олександрійського роботу виконувала пара.
  • Хто з учених запровадив термін „енергія”?
  • Пригадай, що таке термодинамічна рівновага.
  • Довідайся з енциклопедії або з мережі ІНТЕРНЕТ:

-     що таке біогаз;

-     які речовини, розчиняючись у воді, понижують температуру розчину;

-    за допомогою яких мінералів можна висікати іскри;

-   які продукти отримують з нафти. 

  • Як тварини пристосовуються до зими? Як вони накопичують та зберігають енергію?
  • Що таке харчові ланцюги? Які ланки вони мають? Які організми їх складають?
  •  Як харчуються паразити? фітофаги? хижаки? сапротрофи? мікотрофи?
  • У чому відмінність між газообміном та диханням (клітинним диханням)?

Прочитай у журналах КОЛОСОК” статті: Дарії Біди „Дерево-веселка” (№ 9/2011), „Чому змінюється клімат Землі?” (№ 4, 5/2013), „Великий – слабкий, маленький – сильний?” (№ 8/2013) та „Великий – повільний, маленький – швидкий?” (№ 9/2013); Наталії Романюк „Мітохондрії – енергостанції клітини” (№ 6/2013), „Термогенез рослин” (№ 10/2013), „Секрети збереження плодів” (№ 11/2013); Богдана Ціжа „Використання енергії Сонця” (№ 4, 5/2012); Ірини Пісулінської „Весільні феєрверки” (№ 11/2012), „Жива електрика” (№ 12/2012), „Злодюжки” (№ 8/2013); Ярини Колісник „Зелена фабрика життя” (№ 7/2013); Віри Сенчини „Глечики-хижаки” (№ 5/2012); Віктора Мясникова „Дивовижні органічні речовини – вуглеводні” (№ 10/2012), „Що таке хімічні реакції?” (№ 2/2013), „Реакції сполучення і розкладу в природі і побуті” (№ 3/2013); Олега Орлянського „Теплота і температура” (№ 4/2013), „В пошуках нуля” (№ 5/2013); Андрія Шарого „Домашня електрика, або До чого тут кішки та кислі яблука?” (№ 3/2013).

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Natali Заклад:|Автор:Скуба Н.В. E W
Переглядів: 1970 | Завантажень: 126 | Рейтинг: 5.0/3

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Ім`я *:
Email:
Код *: