Субота, 20.04.2024, 10:22,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Математика » Математика 1 клас

В пошуках золотого ключика. Робота з розрядною таблицею. Розв’язування прямих і обернених задач.
[ Викачати з сервера (43.8 Kb) ] 05.04.2013, 00:25
Математика. 1 клас
Тема: В пошуках золотого ключика. Робота з розрядною таблицею. Розв’язування прямих і обернених задач.
Мета: закріпити вміння учнів читати числа в нумераційній таблиці, виконувати різні завдання, опираючись на таблицю, розв’язувати задачі, складати обернені, вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення.
Хід уроку:
І Організація учнів до уроку.
Ось і пролунав дзвінок, всіх зібрав він на урок.
Тож тихенько всі сідайте, все, що вчили, пригадайте.
Вирушаємо у путь – цікавиночки нас ждуть.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів.
1. Розташуйте числа у порядку зростання і ви дізнаєтесь, хто буде головним героєм нашого сьогоднішнього уроку. Буратіно.
Р І Б Т О У А Н
25 64 9 40 99 19 39 73
2. Пропишіть каліграфічно всі числа. Підкресліть найменше і найбільше число цього числового ряду.
9, 19, 25, 39, 40, 64, 73, 99.
3. Зробивши графічну хвилинку каліграфії, ми дізнаємось, що шукав Буратіно зі своїми друзями.
3 клітинки праворуч, 2 – вниз, 14 – праворуч, 1 – вниз, 1 – праворуч, 1 – вниз,
1 – ліворуч, 1 – вниз, 1 – ліворуч, 1 – вгору, 1 – ліворуч, 1 – вниз, 1 – ліворуч,
1 – вгору, 1 – ліворуч, 1 – вгору, 10 – ліворуч, 2 – вниз, 3 – ліворуч, 5 – вгору.

+ + +
+ +
+ + + + + + + + + + + + + + + +
+ + + + + + +
+ + + + +

4. Щоб допомогти Буратіно швидко знайти ключ, нам потрібно виконати ряд завдань. Злий директор театру Карабас Барабас пропонує нам записати математичний диктант.
- Запишіть число, в якому 1 дес. 9 од.; 2 дес. 6 од.; 8 дес. 3 од.;
9 дес. 9 од;
- Запишіть наступне число до числа 39, 51, 69;
- Запишіть число, що передує числу 30, 81, 99.
(19, 26, 83, 99, 40, 52, 70, 29, 80, 98)
5. Усна лічба. Гра «Перестрибни з купини на купину». Шукач п’явок – Дуремар завів Буратіно у болото. Давайте допоможемо йому вибратись звідти. Для цього нам потрібно, перестрибуючи з купини на купину, розв’язати приклади.



+ 8 - 6
-2

+ 40 + 20

ІІІ Робота над темою уроку.
Вибираючись із болота, Буратіно зустрів черепаху Тортіллу. Вона запропонувала виконати такі завдання:
• Робота з нумераційною таблицею (підручник, с 110).
1. Прочитайте числа першого десятка, другого десятка… дев’ятого десятка.
2. Прочитайте усі числа, в яких число одиниць 0.
3. Що означає кожна цифра у числі 90.
4. Скільки у числі 82 десятків і скільки одиниць.
5. Яке число більше від 49 на 1, менше від 90 на 1.
6. Запишіть 5 двоцифрових чисел. Збільшіть кожне з них на 1.
• Самостійна робота.
Розбійники Кіт Базіліо та Лисиця Аліса обдурили Бурітіно і підвісили його до дерева. Дерев’яний чоловічок мусив самостійно вибратись із халепи. Щоб допомогти йому, ви повинні самостійно вставити пропущені числа.
1 варіант 2 варіант
14 = … дес. … од. 82 = … дес. … од.
35 = … дес.. … од. 50 = … дес. … од.
46 = … д ес.. … од. 12 = … дес. … од.
70 = … дес. … од. 34 = … дес. … од.
• Фізкультхвилинка.
Після таких пригод Буратіно вирішив трішки відпочити.
Буратіно потягнувся.
Раз – нагнувся, дав – нагнувся,
Руки в сторони розвів,
Мабуть ключик загубив.
А щоб ключик цей дістати,
Треба нам навшпиньки встати.
ІV Закріплення вивченого матеріалу.
Нарешті, Буратіно потрапляє до Мальвіни. Але і тут його пригоди не закінчились.
Мальвіна пропонує йому розв’язати задачі.
• Робота над задачами (с. 110, задача 7)
Після аналізу задачі учні розв’язують її, записують у зошити розв’язання і відповідь.
Розв’яжіть пряму і обернену задачі.
Пряма задача Обернена задача
Арт. - 10 Арт. - ?
С. - 2 ? С. - 2 12
10 + 2 = 12 (г.) 12 – 2 = 10 (арт.)
В.: 12 гостей. В.: 10 артистів.
• Творча робота.
Складіть іншу обернену задачу.
V Підсумок уроку.
Нарешті пригоди Буратіно закінчилися. Що знайшов Буратіно? Вірно – золотий ключик. Які перешкоди він подолав? Що йому допомогло їх подолати?
Разом з пригодами Буратіно закінчився і наш урок. В подарунок ми отримаємо теж «Золотий ключик», тільки цукеркою.

Категорія: Математика 1 клас | Додав: bila
Переглядів: 3415 | Завантажень: 341 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1

Схожі матеріали

Всього коментарів: 1
1 Ольга м. Донецьк :)  
Дякую за урок!!



Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]