Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Задачі на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2.Порівняння виразу і чи
| 09.02.2013, 22:11 |
Математика 1 клас. Урок-казка Тема уроку: Задачі на збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2.Порівняння виразу і числа. Мета уроку: учити складати і розв’язувати задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Закріплювати вміння порівнювати вираз і число. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати бережливе ставлення до тварин, братів наших менших. Обладнання:ілюстрації «Казкове місто», «Цифра 6», Жабка – царівна, лялька-Барбі, перфокарти, сигнальні картки, лічильний матеріал( сині та червоні кружечки) Тип уроку: урок-казка Хід уроку І.Організаційний момент. Наш урок математичний. І цікавий, і незвичний, Гостей є у нас багато, Спробуйте усіх впізнати, Цікавинки і запитання, Тож умощуйтесь зручніше І працюйте веселіше. Ледарів у нас немає, Хто руки не підіймає?! Вирушаємо у путь – Нас цікаві справи ждуть.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1) Вступна бесіда вчителя - Діти! Чи любите ви слухати казки? Сьогоднішній урок математики – незвичайний. Ми з вами вирушимо у казку. Подивіться, а ось і наше казкове числове місто. Назвіть мені будь-ласка знайомі вам числа.( Діти називають числа 0-9). У цьому місті у будинку № 10 жили Цар-батько і троє його синів. Хто ж буде з казкових героїв нам допомагати? Давайте послухаємо: …Вийшли в поле три брати. Вистрілив старший брат із лука і впала стріла у двір боярина, а стріла середнього – у двір купця, а меншого Івана – у болото, де жила царівна…..(Жабка). - Правильно діти. А тепер заплющіть очі. А тепер відкрийте і подивіться. - Ось, діти! Жабка-царівна завітала в гості до нас на урок. Вона розумненька, веселенька, просто чарівна. Якщо ми з вами будемо гарно працювати, вона з радощів перетвориться у дівчину – красуню. Тож, дітки, давайте постараємось. Та допоможемо їй у цьому.
2) Усні обчислення. - Діти, Жабка-царівна підготувала нам такі завдання і просить допомоги… Тож давайте продемонструємо їй наші знання. а) чітко називаючи числа, полічіть від 1 до 10; б) а тепер в зворотному порядку полічіть; в) назви сусідів чисел: 7, 5, 3; г) повторення складу числа 8: які два числа слід додати, щоб результат був 8? (1+7, 7+1, 6+2, 2+6, 5+3, 3+5, 4+4). - Діти, а тепер погляньте на таблицю та скажіть правильно ви виконали завдання? Молодці. Ось ми і допомогли нашій царівні, але цього не достатньо. 3) Робота в парах - Зараз на парту кожний отримає грибочок (перфокарти з прикладами), вам потрібно розв’язати всі приклади правильно, тільки тоді допомога Жабці не буде марною. Приступаємо. (Діти виконавши приклади кладуть картки на край парти). 4) Каліграфічна хвилинка Конкурс «Цифри – красуні» - Діти,зараз ми з вами будемо прописувати цифру 6 ( таблиця числа 6). Давайте згадаємо, що шість складається з великого лівого півовалу та малого овалу, ширина цифри внизу і вгорі однакова. Починаємо прописувати.
5) Взаємоперевірка - Діти, обміняйтеся зошитами, подивіться уважно на про писання цифри шість вашого сусіда, та підкресліть тільки ті, які про писані найкраще на вашу думку. 6) Математичний диктант - Ось, діти, наша гостя не може обчислити деякі приклади. Допоможемо їй? Ви, діти, часу не гайте, Жабку нашу виручайте Відповіді запишіть – Царівні нашій допоможіть
а) Завдання 1 • На ставочку Петрик побачив 4 жабки, 3 жабки стрибнуло у воду. Скільки жабок залишилося? • В акваріумі плавало 7 рибок, мама запустила до них ще 2 рибки. Скільки рибок стало в акваріумі? б) Завдання 2 • 10 зменшити на 1; • 5 додати 3; • 8 зменшити на 3 та збільшити на 1. 7) Перевірка диктанту За допомогою сигнальних карток ( так – синій, ні – зелений) Вчитель читає правильні відповіді, учні підіймають відповідну картку. Відповіді: 1, 9, 9,8,6. 8) Фізкультхвилинка Буратіно потягнувся. Раз нагнувся, два нагнувся Руки в сторони розвів Мабуть ключик загубив Щоб той ключик відшукати. На носочки треба встати, І тихенько присідати. І раз, і два… Та й за парти крадькома.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку Частини задачі На дошці — малюнок до задачі. Біля будинку росло 3 ялинки, а біля тину — ще 2. Скільки всього ялинок росло на подвір’ї? Аналіз задачі — Що нам відомо? (Росло 3 ялинки й 2 ялинки.) — Як називається те, що нам відомо? (Умова) — Яке питання задачі? (Скільки всього ялинок?) — Як будемо підраховувати ялинки? Складіть приклад. — Як ми відповімо на питання задачі? — Назвіть частини задачі. (На дошці — таблиця) Задача Умова Питання Розв’язання Відповідь ІV. Закріплення розуміння понять збільшення і зменшення на кілька одиниць 1)Робота з лічильним матеріалом • Покладіть 7 червоних кружечків, а синіх на 1 більше. Зменшить число синіх на 1, що тепер можна сказати про число синіх та червоних кружечків ( їх порівну); • Покладіть 9 червоних кружечків, а синіх на 1 менше. Збільшити число синіх на 1, що ми що тепер можна сказати про число синіх та червоних кружечків ( їх порівну); 3) Робота з підручником (с.58) Завдання 3 4+1___5 3+3___5 4+1___6 3-3___1 Завдання 4 Розв’язати приклади 10-2+1 9-2-1 8-2-2 10-1-1 9-1-2 8-1+2 V. Розвиток математичних здібностей а) Колективне розв’язування прикладів. 9 - 4 - 3 10 – 9 +6 10 – 5 + 3 2 + 6 – 8
б)Робота з геометричним матеріалом • Покладіть ліворуч 6 кружечків, а праворуч — стільки ж, але із ще одним. Скільки стало кружечків? Менше стало кружечків чи більше? Що означає стільки ж і ще один? (На 1 більше) • Покладіть 3 кружечки ліворуч, а праворуч — стільки ж, але на 1 менше. Скільки стало кружечків? Стало менше чи більше? Що означає стільки ж, але без одного? (На один менше) • Отже, вислів «на 1 менше» означає відняти 1; вислів «на 1 більше» — додати 1. • Складання на малюнку чотирикутників. ( на дошці геометричні фігури, квадрат, прямокутник, ромб) VI. Підсумок уроку - Ось і дійшов до кінця наш урок, чого ми навчилися на уроці? - Чи сподобався вам наш урок? - Давайте запитаємо нашу жабку – царівну, чи допомогли ми їй. Ой, погляньте вона ж перетворилася на справжню царівну. Це значить, що всі ми працювали дуже добре, вона нами задоволена. Давайте привітаємо її оплесками та запросимо в гості на наступні уроки
|
Категорія: Математика 1 клас | Додав: Oksana
Заклад:|Автор:Пруднікова Яна Сергіївна E W
|
Переглядів: 6604 | Завантажень: 39
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|