Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання та записування чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа дес
[ Викачати з сервера (1.25 Mb)
]
| 13.02.2013, 22:38 |
Методичний кабінет Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 113
ВІДКРИТИЙ УРОК З МАТЕМАТИКИ У 2-А КЛАСІ
Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання та записування чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі.
Підготувала і провела учитель учитель початкових класів Косенкова Ірина Анатоліївна
Кривий Ріг Відкритий урок з математики Дата: 07.11.12
Тема: письмова нумерація чисел першої сотні. Читання та записування чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі.
Мета: - вправляти учнів у читанні й записуванні чисел в межах 100; - познайомити з нумераційною таблицею чисел першої сотні; - розпочати підготовку до виконання арифметичних дій над круглими десятками; - розвивати навички усного рахунку, логічне мислення, увагу, пам’ять, зв’язне мовлення, уміння працювати в групі, в парі; - виховувати інтерес до уроків математики; - культуру поведінки під час уроку.
Обладнання: нумераційна таблиця, предметні малюнки, мультимедійне обладнання, числове віяло, картки «експрес-контролю»
Хід уроку:
І. Організація класу, наш девіз: Думати – швидко, Відповідати – чітко, Працювати – дружно, Запам’ятовувати – міцно. Кажем правду, не жартуєм: В край казок ми помандруєм! (1-2слайд) ІІ. Актуалізація опорних знань.(3-слайд) Листоноша Пєчкін Ігор Іванович стукає в двері, я відкриваю, починаємо розбирати листи – частини нашого урок. 1.Каліграфічна хвилинка.(4-5-6слайд) 70 71 72… Цифра 7, мов кочерга В неї, бач, одна нога. 2.Усний рахунок(7-слайд) Від хмарки та Капітошок Відповіді на числовому віялі: 8+7, 6+9, 14-5, 4+7, 5+8,…. 3.Індивідуальна робота в зошитах «Експрес-контролю» сторінка 33. 1задача: 8 + 8 = 16( т.) 2 задача: 9 + 8 = 17 (г.) 4.Гра на удосконалення знань нумераці чисел першої сотні «Раз, два, три – цифра місце знайди!» в парі, виходить другий ряд. Показати число 12, 22, 38, 46, 57, 64, 85, 93. В цих числах показати кількість десятків, одиниць.(8-слайд) 5.Колобок утікає від лисички щоб принести вам завдання в групі. Капітани! Увага!Слухаємо цікаві веселі задачі від Колобка та записуємо приклади- розв’язання на листок групи. *Привезли з городу дині. (9-слайд) Їх 16 у корзині, 9 жовтих диньок,тато Вже несе для нас у хату. Скільки соковитих динь Залишив в корзині він? (16- 9 = 7 (д.))
*13 мавпочок у клітках –(10-слайд) Дорослі є і мавпи-діти , Дорослих мавпи у клітці 5. А скільки є там мавпенят? (13- 5 = 8 (м.)) *Посадив татусь Миколин(11-слайд) 18 штук квасолин. 9 виткнулось з землі скільки штук ще не зійшли? (18 – 9 = 9 (кв.))
ІІІ.Фізкультурна хвилинка IV. Мотивація учбової діяльності 1.Робота в нумераційній таблиці. Називання чисел першого десятку, третього, шостого, десятого. 2. Карлсон приніс таблицю розрядів. З десятків і одиниць складаємо і називаємо числа.(12-слайд) Десятки Одиниці 1 9 2 6 3.Прийшов Буратіно приніс нам завдання із підручника стр.52- 53.(13-слайд) №269 – 270 5. Геометрична хвилинка.(14-слайд) Мальвіна принесла нам прямокутник із сторонами 5см і 2см. Треба знайти периметр. Біля дошки працює 1учень. (5 + 5 + 2+ 2 = 14 (см)) V. Підсумок уроку.(15-слайд). Домашнє завдання. Стр.53 №278-279. Ми розібрали всі листи від казкових героїв, виконали всі завдання, але у нас залишилась бандероль. Це солодкий приз - цукерки. Смачного!
|
Категорія: Математика 2 клас | Додав: Natali
|
Переглядів: 3921 | Завантажень: 470
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|