Понеділок, 24.07.2017, 07:32,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Математика » Математика 2 клас

ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач.
01.03.2013, 13:28
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.
– Сьогодні у нас з вами цікавий урок математики. Ми відправимося у подорож по Математичному океану. Під час подорожі ми будемо знаходити значення виразів, що містять дужки і розв’яжемо задачу, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, виконані завдання, будете отримувати кораблики і в кінці уроку визначимо, хто найкраще здійснив подорож Математичним океаном.
– Ось перед вами карта цього океану.

ІІІ. Відтворення і корекція знань.
1.Усний рахунок
– Щоб відправитись у подорож, ми маємо підготувати корабель до великого плавання. Та ще всі моряки повинні вміти визначати своє місце знаходження. Зараз ми працюємо з координатною таблицею:

А Б В Г Д Е Є Ж
2 5 6 8 9 6 8 8 10
3 10 10 11 16 8 13 14 12
4 14 17 15 18 13 17 16 16
5 16 18 18 20 17 20 19 18

– Яка координата числа 3Б (5А, 4Е …)?
– Перевірили. Всі згодні?
(Хто згодний, той піднімає сигнальну картку зеленого кольору, а хто не згодний – червоного кольору)
2. Слухаємо задачу.
Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці?
– Якою дією ти дізнався? Чому?
– Хто отримав таку ж відповідь?
– Молодці! Підготували корабель, визначили координати. Відправимося на Числовий острів.
Подивіться на цей ряд чисел і знайдіть закономірність побудови. 2, 4, 6, 7, 8, 10, 12…
– Як назвати їх одним словом? (Парні.)
– Яке число зайве? Чому?
– Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (14, 16, 18.)
– Всі моряки ведуть бортові журнали. Отже, сьогодні і ми зробимо записи. Відкрили зошити, записали число нашої подорожі.
3. Каліграфічна хвилинка
– Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве?
– Давайте згадаємо, як пишеться цифра 7.
ІV. Узагальнення і закріплення знань.
– Вирушаємо і потрапляємо на Обчислювальний острів. Тут мешкають гноми, які дуже люблять розв’язувати приклади. Вони підготували приклади, які вам треба розв’язати.
– Ось перше завдання від гномів.
17 – (6 + 2) = 9
17 – 6 + 2 = 13
- Чим схожі приклади?
- Чим відрізняються?
- Чому різні відповіді?
– Яку першу дію виконуємо у виразах з дужками?
– Яку роль відіграють дужки у прикладі?
– Чим відрізняється другий вираз від першого?
– Зараз виконаємо самостійно.
4.Самостійна робота (3 – 4 хв) -2 учні біля дошки зворотньої сторони
– Знайшли на сторінці 41 № 200
– Перший рядок виконує перший стовпчик …
– Давайте виконаємо перевірку.
– Вирушаємо далі і потрапляємо на Острів відпочинку.
Рухівка (під музику)
– Увага! Ми наближаємося до мису Задачного.
(Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках:
1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині?
2.. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося?
З іншими працюємо колективно)
– Тут розташоване селище, в якому живуть люди, що розводять корів. І мешканці цього селища підготували задачу № 204. Знайшли задачу під № 204
– Про що йде мова у задачі?
– Що відомо про молоко?
– Скільки літрів молока надоїли вранці?
– Чи відомо скільки надоїли літрів молока ввечері?
– А що сказано?
– Що зробили з молоком вечірнього удою?
– Скільки залишилося літрів молока?
– Що запитується у задачі?
– Чи можемо зразу дати відповідь на питання? Чому?
– Можемо дізнатися скільки літрів молока надоїли ввечері?
– Якою дією? Чому?
– Тепер можемо дати відповідь?
– Якою дією? Чому?
– Яка перша (друга) дія?
1) 9 – 1 = 8 (л)
2) 8 – 3 = 5 (л)
Складіть вираз: 9-1-3 =5 (л)
– Яка відповідь?

– Наступна зупинка – Геометрична бухта. Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут прапор майорить? Це ж пірати! Допоможемо врятуватись від них жителям бухти? Для цього нам необхідно виконати піратські вимоги, а саме розв’язати геометричні завдання.
– Роздивіться що викладено з геометричних фігур? Впізнали? Які геометричні фігури використали?
– Скільки трикутників, чотирикутників?
– Накресліть у журналі своєму перший відрізок завдовжки 3см, а другий на 5см довший від першого.
V. Підсумок уроку.
– Молодці ті учні, які отримали найбільшу кількість корабликів.
– Вони найкраще працювали на уроці і на згадку про цю подорож отримують пам’ятні медалі.
– В тих у кого менше корабликів, вони теж добре працювали, але надалі треба намагатися працювати краще.
– А ті, хто не отримав жодного кораблика, тим потрібно бути активнішим, працювати. На наступному уроці ви будете працювати краще і одержите свої медалі.
Категорія: Математика 2 клас | Додав: Alina
Переглядів: 1371 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.5/2

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]