Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії.
[ Викачати з сервера (5.53 Mb)
· Викачати видалено ()
]
| 07.02.2013, 00:48 |
Тема. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, в яких результат першої дії треба порівняти з одним із даних задачі Мета: 1) познайомити з новими видами задач на дві дії; вчити учнів складати задачі за числовими даними; 2)розвивати уміння додавати й віднімати двоцифрові числа, вдосконалювати навички складати й розв’язувати задачі за малюнками та числовими даними; 3) виховувати старанність та охайність при виконанні завдань. Обладнання:_ таблиця усних обчислень, схеми задач, , предметні малюнки, презентація. Хід уроку I. Організація класу Слайд 1.Привітання з гостями. - Який буде девіз нашого уроку? Слайд Девіз: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати.
II. Мотивація учнів класу (мотивація не пройшла) - Діти , сьогодні незвичайний урок математики , тому що з нами будуть працювати Маша і ї ї друг Ведмедик. Вони хочуть навчитися: 1. Віднімати двоцифрові числа 2. Розв’язувати складені задачі. 3. Аналізувати і порівнювати. 4. Працювати….. - Допоможемо їм?( Так) III. Актуалізація знань учнів - Почнемо урок з того , що будемо розкладати числа на розрядні доданки . На дошці є зразок . Ті діти , які виходять до дошки записують так , як записано у зразку. 1. Повторення прикладів на розкладання чисел на розрядні доданки Слайд 58 = 50 + 8 ( Зразок) 42 = …+… 63 = … + … 28 = …+… 91 = … + … 15 = …+… 2. Каліграфічна хвилинка Слайд - Діти,запишіть каліграфічно число , яке менше за 66 , але більше , ніж 64 ( Вчитель показує запис цифр на дошці , діти – дублюють в зошиті) 2. Повторення правила Слайд - Давайте пригадаємо ,яке правило допоможе нам у відніманні двоцифрового числа від двоцифрового .( Учитель опитує одного – двох учнів) - Віднімаємо одиниці від одиниць, десятки від десятків. 3. Усні обчислення ( вчитель читає приклад, який з'являється на екрані , а учні Слайд дають повну відповідь, коли лунає відповідь - з'являється відповідь на екрані)) 36 – 25 96 – 45 34 – 23 67 – 50 27 – 16 100 – 60 65 - 20 82-41 «Сонечко сяє» IV. Вивчення нового матеріалу 1. Виконання завдання № 393. Слайд ( Один учень пояснює біля дошки) 64 – 33 - Шістдесят чотири розкладаємо на два числа 30 і 4 , а тридцять три на 30 і 3 . Від чотирьох одиниць віднімаємо три одиниці , від шести десятків віднімаємо три десятки. 2. Самостійна робота № 397 Слайд - Діти, Ведмідь хоче перевірити наші вміння при відніманні двоцифрового числа від двоцифрового і пропонує написати самостійну роботу. ( Дітям , які швидко розв'язали приклади дається ще додаткове завдання № 396 ) Перевірка Слайд Фізкультхвилинка Слайд 3. Розв’язання задачі № 394 Діти уважно читають задачу. - Діти, що означає число «96» в задачі? Слайд - У книжці було 96 сторінок. Було — 96 с. - Що означає число « 31» в задачі? - Дівчинка прочитала 31 сторінку . Слайд - Чи можемо ми одразу відповісти на запитання задачі? Прочитала — 31 с - Ні . - Чому? - Не знаємо скільки залишилось сторінок їй прочитати . Слайд - Чи можемо дізнатись скільки сторінок їй залишилось прочитати? Залишилось — ? с - Так. - Якою дією ? - Віднімання . ( Діти читають приклад першої дії « 96 – 31 = 65» ) - Чи можемо ми відповісти на головне питання задачі? - Так - Якою дією ? ( Вчитель викликає одного учня , який зачитує другу дію з відповіддю)
Скорочений запис задачі на екрані.. Було — 96 с. Прочитала — 31 с на ? більше Залишилось — ? с . 2. Розв’язання задачі № 395 На дошці один учень за допомогою класу записує скорочений запис задачі. Було — 67 к. Продали — 44 к. Залишилось — ? к. на ? більше - Діти, що означає число «67» в задачі? Слайд - Було 67 кульок. Було — 67 к. - Що означає число « 44» в задачі? - Продали 44 кульки . Слайд - Чи можемо ми одразу відповісти на запитання задачі? Продали— 44 к. - Ні . - Чому? - Не знаємо скільки залишилось кульок продати . Слайд - Чи можемо дізнатись скільки кульок залишилось продати? Залишилось — ?к. - Так. - Якою дією ? - Віднімання . - Чи можемо ми відповісти на головне питання задачі? - Так - Як дізнатися « на скільки» одне число більше за інше? - Треба від більшого відняти менше. - Скільки залишилось кульок ? - Більше залишилось чи продали? Слайд - Діти , на цьому урок ще не закінчено . Вовки підглядали за нами весь час . І чомусь їм здалось, що ми не зможемо розв'язати завдання 398 . Чомусь їм воно здалось дуже важким . ( До дошки виходить один учень , із допомогою вчителя починає виконувати завдання) IV. Підсумок уроку Слайд 5. Віднімати двоцифрові числа 6. Розв’язувати складені задачі. 7. Аналізувати і порівнювати. V. Домашнє завдання Слайд С. 73 № 399, № 400 I варіант -верхній рядок II варіант -нижній рядок [size=14]
|
Категорія: Математика 2 клас | Додав: Nataly
|
Переглядів: 3601 | Завантажень: 832
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|