Четвер, 18.04.2024, 19:12,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Математика » Математика 2 клас

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії.
[ Викачати з сервера (5.53 Mb) · Викачати видалено () ] 07.02.2013, 00:48
Тема. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, в яких результат першої дії треба порівняти з одним із даних задачі
Мета:
1) познайомити з новими видами задач на дві дії; вчити учнів складати задачі за числовими даними;
2)розвивати уміння додавати й віднімати двоцифрові числа, вдосконалювати навички складати й розв’язувати задачі за малюнками та числовими даними;
3) виховувати старанність та охайність при виконанні завдань.
Обладнання:_ таблиця усних обчислень, схеми задач, , предметні малюнки, презентація.
Хід уроку
I. Організація класу Слайд
1.Привітання з гостями.
- Який буде девіз нашого уроку? Слайд
Девіз: Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитись, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати.

II. Мотивація учнів класу (мотивація не пройшла)
- Діти , сьогодні незвичайний урок математики , тому що з нами будуть працювати Маша і ї ї друг Ведмедик.
Вони хочуть навчитися:
1. Віднімати двоцифрові числа
2. Розв’язувати складені задачі.
3. Аналізувати і порівнювати.
4. Працювати…..
- Допоможемо їм?( Так)
III. Актуалізація знань учнів
- Почнемо урок з того , що будемо розкладати числа на розрядні доданки . На дошці є зразок . Ті діти , які виходять до дошки записують так , як записано у зразку.
1. Повторення прикладів на розкладання чисел на розрядні доданки Слайд
58 = 50 + 8 ( Зразок) 42 = …+…
63 = … + … 28 = …+…
91 = … + … 15 = …+…
2. Каліграфічна хвилинка Слайд
- Діти,запишіть каліграфічно число , яке менше за 66 , але більше , ніж 64
( Вчитель показує запис цифр на дошці , діти – дублюють в зошиті)
2. Повторення правила Слайд
- Давайте пригадаємо ,яке правило допоможе нам у відніманні двоцифрового числа від двоцифрового .( Учитель опитує одного – двох учнів)
- Віднімаємо одиниці від одиниць, десятки від десятків.
3. Усні обчислення ( вчитель читає приклад, який з'являється на екрані , а учні Слайд
дають повну відповідь, коли лунає відповідь - з'являється відповідь на екрані))
36 – 25 96 – 45
34 – 23 67 – 50
27 – 16 100 – 60
65 - 20 82-41
«Сонечко сяє»
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Виконання завдання № 393. Слайд
( Один учень пояснює біля дошки)
64 – 33
- Шістдесят чотири розкладаємо на два числа 30 і 4 , а тридцять три на 30 і 3 . Від чотирьох одиниць віднімаємо три одиниці , від шести десятків віднімаємо три десятки.
2. Самостійна робота № 397 Слайд
- Діти, Ведмідь хоче перевірити наші вміння при відніманні двоцифрового числа від двоцифрового і пропонує написати самостійну роботу.
( Дітям , які швидко розв'язали приклади дається ще додаткове завдання № 396 )
Перевірка Слайд
Фізкультхвилинка Слайд
3. Розв’язання задачі № 394
Діти уважно читають задачу.
- Діти, що означає число «96» в задачі? Слайд
- У книжці було 96 сторінок. Було — 96 с.
- Що означає число « 31» в задачі?
- Дівчинка прочитала 31 сторінку . Слайд
- Чи можемо ми одразу відповісти на запитання задачі? Прочитала — 31 с
- Ні .
- Чому?
- Не знаємо скільки залишилось сторінок їй прочитати . Слайд
- Чи можемо дізнатись скільки сторінок їй залишилось прочитати? Залишилось — ? с
- Так.
- Якою дією ?
- Віднімання . ( Діти читають приклад першої дії « 96 – 31 = 65» )
- Чи можемо ми відповісти на головне питання задачі?
- Так
- Якою дією ?
( Вчитель викликає одного учня , який зачитує другу дію з відповіддю)

Скорочений запис задачі на екрані..
Було — 96 с.
Прочитала — 31 с на ? більше
Залишилось — ? с .
2. Розв’язання задачі № 395
На дошці один учень за допомогою класу записує скорочений запис задачі.
Було — 67 к.
Продали — 44 к.
Залишилось — ? к. на ? більше
- Діти, що означає число «67» в задачі? Слайд
- Було 67 кульок. Було — 67 к.
- Що означає число « 44» в задачі?
- Продали 44 кульки . Слайд
- Чи можемо ми одразу відповісти на запитання задачі? Продали— 44 к.
- Ні .
- Чому?
- Не знаємо скільки залишилось кульок продати . Слайд
- Чи можемо дізнатись скільки кульок залишилось продати? Залишилось — ?к.
- Так.
- Якою дією ?
- Віднімання .
- Чи можемо ми відповісти на головне питання задачі?
- Так
- Як дізнатися « на скільки» одне число більше за інше?
- Треба від більшого відняти менше.
- Скільки залишилось кульок ?
- Більше залишилось чи продали?
Слайд
- Діти , на цьому урок ще не закінчено . Вовки підглядали за нами весь час . І чомусь їм здалось, що ми не зможемо розв'язати завдання 398 . Чомусь їм воно здалось дуже важким . ( До дошки виходить один учень , із допомогою вчителя починає виконувати завдання)
IV. Підсумок уроку Слайд
5. Віднімати двоцифрові числа
6. Розв’язувати складені задачі.
7. Аналізувати і порівнювати.
V. Домашнє завдання Слайд
С. 73 № 399, № 400 I варіант -верхній рядок
II варіант -нижній рядок
[size=14]
Категорія: Математика 2 клас | Додав: Nataly
Переглядів: 3601 | Завантажень: 832 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]