Вівторок, 17.10.2017, 07:12,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Математика » Математика 3 клас

Ознаки і властивості предметів. Розвиток просторових уявлень. Взаємне розміщення предметів.
12.03.2013, 22:44
Математика 3 клас (інклюзивне навчання)
(за програмою для спеціальних класів для дітей зі складними порушеннями розвитку спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей)

Тема . Ознаки і властивості предметів. Розвиток просторових уявлень. Взаємне розміщення предметів.
Мета: - навчальна: узагальнювати та систематизовувати математичні уявлення, які на елементарному
рівні відображають ознаки, властивості, відношення предметів навколишнього світу, пов’язані
з їх формою, кольором, розміром, взаємним розміщенням на площині або у просторі.
Удосконалювати уміння рахувати у прямому та зворотному напрямку.

- корекційно – розвивальна:сприймання мовлення вчителя на слухо – зоровій основі та за
допомогою жестів;збагачення словникового запасу; розвивати уміння зосереджуватись на
предметі вивчення, використовувати набутий досвід у навчальній діяльності, просторові
уявлення, логічне мислення .
- виховна: сприяти вихованню доброзичливості, відповідальності за результати праці.

Мовленнєвий матеріал: казка «Червона Шапочка», кошик,колобок,лисиця,метелики, сонечко, трава, квітки, сходинки, зверху,вище, нижче, знизу,вгорі,вниз.
- Прочитай слово. Я прочитав.
- Розв’яжи приклади Я розв’язав приклади.
- Розглянь малюнок, хто там зображений? - Де…? …. зверху,вище, нижче, знизу,вгорі,вниз.
Обладнання: склади з порядковими номерами до слова «математика», таблички, таблиці складу числа, підручник «Математика 2 клас»,демонстраційні картки із зображенням навчального приладдя, плакат із зображенням Червоної шапочки, демонстраційні картки зі словами: , піктограми настрою – «смайлики».

Посібники і матеріали: Підручник Мацько 2 клас(для глухих дітей)

Тип уроку. Урок-мандрівка королівством «Математика» разом з героями казки «Червона шапочка».
Хід уроку:
I. Організаційний момент.
1. Рефлексія.
2. Визначення учня щодо початку роботи.
- Я рада вітати тебе, у казковому лісі.
- Назву якого ти дізнаєшся , якщо правильно розташуєш склади, відповідно до їхнього порядкового номера.

- На дошці хаотично розташовані склади:
М А Т Е МА ТИ КА
1 2 3 4 5
- Прочитай слово: «МАТЕМАТИКА».

II. Усний рахунок.
- Збери яблука в кошик Червоної Шапочки

6 – 5
4 + 1
6 + 3
8-4 10 + 2

III. Знайомство з темою уроку.
- Сьогодні ми повторимо поняття: зверху,вище, нижче, знизу,вгорі,вниз.
- Розглянь малюнок, хто там зображений?
- Зображені: колобок,лисиця,метелики, сонечко,трава,квітки,сходинки.
- Де колобок? Колобок зверху.
- Де лисиця? Лисиця знизу.
IV. Актуалізація опорних знань. Робота в зошиті.
- Каліграфічна хвилинка.
- Робота на стор.12
№ 6 – Визнач, як можна розділити на групи дані фігури? ( за кольором, за розміром, за величиною).

№7 – Знайди, що зайве у кожному ряді та поясни, чому цей предмет зайвий.
V. Фізкультхвилинка.
VI. Закріплення умінь встановлювати просторові відношення.
1. Робота в зошитах. Графічний диктант.
Відносно прямокутника, який зображено на сторінці зошита, вгорі справа намалюй коло, вгорі зліва - два трикутники, знизу справа – квадрат. Перевірка здійснюється через порівняння зі зразком.
VIІ. Домашнє завдання.
Намалювати школу. Зобразити на якому поверсі: їдальня, клас, кабінет лікаря, бібліотека, групова кімната, спальня, актова зала.
VIII. Підсумок уроку.
1. Рефлексія.
- Покажи, будь ласка, як тобі подорожувалося, з яким настроєм, легко чи важко, цікаво чи не цікаво? (Учень показує піктограми настрою - «смайлики»).
Категорія: Математика 3 клас | Додав: Виктория Заклад:|Автор:Виктори E W
Переглядів: 906 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]