Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
«Об̓ємні геометричні тіла. Розгортка куба. Прості й складені задачі на знаходження швидкості, часу і відстані. Дії з іменованими числами.
[
· Викачати видалено ()
]
| 06.02.2013, 23:49 |
Урок математики Тема: Дії з іменованими числами. Прості, складені задачі на знаходження часу, швидкості, шляху. Об'ємні геометричні тіла та їх назви. Мета: узагальнити зв’язки між відстанню, часом і швидкістю; закріплювати вміння учнів розв’язувати задачі на обчислення відстані, швидкості і часу, виконувати дії над іменованими числами; ознайомити з назвами геометричних тіл; прищеплювати інтерес до предмета. Обладнання: геометричні фігури ( плоскі ), об̓ємні геометричні тіла; картки оперативного контролю; картки – підказки; Цикулянус ( інопланетянин з планети геометричних фігур ); презентація. Тип уроку: пояснення нового матеріалу Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності - З нами сьогодні буде подорожувати «інопланетянин» на ім̓я Цикулянс. Він буде нашим міжпланетним гідом. Подивіться, з яких фігур він складається. Назвіть їх. А як їх ще можна назвати? ( плоскі ). - Живемо ми в Сонячній системі, а вирушаємо в подорож в іншу систему – систему геометричних тіл. ( на дошці написано ). Слайд 1, 2 ІІІ. Вивчення нового матеріалу Перша планета – циліндр. - Виглядає вона ось так ( вчитель показує циліндр ). Це геометричне тіло. В основі її лежить – прямокутник і коло. - На цій планеті люблять дуже швидко рахувати. Спробуємо і ми пройти це «Бліц-опитування». ( вчитель показує на заготовлених картках ) 1 кг = …г 1 км = … м 1т = …кг 1 кг = …г 1 грн. = … к. 1 км – 100 м = … 1 грн. – 2 к. = … 10 км – 300 м = … 1 ц – 20 кг = … 800 г + 200 г = … 7 мм + 3 мм = .. - З першим завдання ми впорались. І тепер на нашій системі з̓являється планета. - Ми наближаємось до другої планети – куб. - Ви бачите його перед очима ( вчитель показує куб ). - З яких фігур він складається? - На цій планеті ми виконувати дії з іменованими числами. Зверніть увагу, що є два способи запису розв’язання таких прикладів. Слайд 3 - Перший приклад прокоментує нам біля дошки ……. 14 грн. 96 к. + 6 грн. 4 к. = 14 грн. 96 к. 6 грн. 04 к. 21 грн. 00 к. - Інші приклади розв’яжіть самостійно. Слайд 4 - Давайте перевіримо. Покажіть сигналом. - А тепер ми прибули на планету піраміда. Фізхвилинка Слайд 5 - 29 - Подивіться, які фігури лежать в її основі. ( трикутник ) - На цій планеті ми пригадаємо, що позначається літерою S? ( відстань ) Слайд 30, 31 - Як знайти відстань? - В чому вимірюється відстань? - Що позначаємо літерою V? - Як знайти швидкість? - В чому вимірюється швидкість? - Що позначається літерою t? - Як знайти час? - В чому вимірюється час? - А тепер ми відправляємо «розвідника» з особливим завданням ( учень записує коротку умову на дошці до задачі № 413 ) - А ми з вами мандруємо далі. На планету конус ( вчитель показує конус ), трохи схожу на попередню. - Чим вони різняться? - Розв̓яжемо на цій планеті прості задачі на рух. 1. Лунтик, рухаючись зі швидкістю 200 м/с, пролетів відстань між двома планетами за 4 с. Яку відстань він подолав? 2. «Прибулець» подолав відстань 600 км за 2 хв. З якою швидкістю він рухався? 3. Назад прибулець пролетів ту саму відстань. Скільки це? 4. Але назад він пролетів за 3 хв. З якою швидкістю він летів? - Ми порахували прості задачі, але прийшов час для складеної. Рушаємо до нашого розвідника на планету паралелепіпед. ( вчитель показує паралелепіпед ) - Що лежить в його основі? - А тепер попрацюємо над задачею № 413 Діти читають задачу. ( прочитайте задачу і скажіть про що вона ) - Куди рухався велосипедист спочатку? - А потім? - Що означає 12? ( швидкість ) - Що означає 5? ( час ) - Що ще відомо в задачі? ( 6 год ) - А ще що? ( що подолав таку саму відстань ) - Яке питання у задачі? ( з якою швидкістю рухався назад ) - А яку відстань ми знаходимо назад чи вперед? Перевірка розвідника. - Хто може сам розв’язати задачу? - Кому потрібна допомога? ( аналіз розв’язання задачі ) Після цього 2 -3 учням ( які потребують ) картки – підказки. Хто швидше – складають вираз. Перевірка за слайдом. Слайд 32 Фізхвилинка
Розв̓яжемо задачу за малюнком. Діти дивляться на слайд, один учень – читає. - Давайте проаналізуємо, що таке 75? Що таке 3 ? Що ми знайдемо? Слайд 33 На дошці записи з закритими відповідями і поясненнями. Діти записують в зошитах розв’язання і пояснення. - Вирушаємо до іншої планети – куля. ( вчитель показує ) - На цій планеті ми будемо працювати в групах. Слайд 34 - Але перед цим давайте пригадаємо як називались планети, на яких ми побували ( циліндр, куб, піраміда, паралелепіпед, конус, куля ) Це геометричні тіла – об̓ємні. (відкриваємо букви на дошці ) - Давайте повторимо правила роботи в групах ( мімічно ) o Тихо o Разом o По дзвонику o Правило піднятої руки. - Вам треба з об̓ємних геометричних тіл змоделювати жителів планет, на яких ми побували. Діти моделюють «жителів» і придумують їм ім̓я. ІV. Підсумок уроку. - Про що дізнались на уроці? - Що найцікавіше? - Що найважче? V. Домашнє завдання. № 417, 418 [size=13]
|
Категорія: Математика 4 клас | Додав: Nataly
|
Переглядів: 4201 | Завантажень: 920
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|