Понеділок, 18.12.2017, 05:59,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Природознавство » Природознавство 4 клас

Океани Землі
[ Викачати з сервера (4.86Mb) · Викачати видалено () ] 18.02.2013, 13:21
[size=13]Тема. Океани Землі
Мета: ознайомити учнів із поняттям океани, їх розміщенням на карті півкуль і глобусі; розкрити значення океанів для людини; розвивати пам’ять, спостережливість учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: карта півкуль, глобус, .контурні карти, малюнки тварин та рослин океанів, картки для груп, ребуси.
Хід уроку
І. організація учнів до уроку.

ІІ Підсумок фенологічних спостережень
- Який сьогодні день? Місяць?
- Якою є тривалість дня і ночі?
- Чи був вітер, коли ви йшли до школи?
- Яким був його напрямок?
- Якою є температура повітря?
- Чи бувають опади? .
- Які зміни відбулися в житті рослин? Тварин? Чому?
- Яких пташок ви зустріли дорогою до школи?
- Які цікаві зміни ви помітили сьогодні?
- Що добре ви зробили для природи?
ІІІ. Контроль, коригування і закріплення знань
1. Індивідуальна робота з картками
Картка 1
- Як називаються великі ділянки суші, що оточені морями та океанами?
- Який материк омивається трьома океанами?
- Які ви знаєте материки?
- Де проходить межа між Європою та Азією
Картка 2
- Який материк є найбільшим?
- З яких двох частин складається материк Євразія?
- Назвіть найбільший на Землі острів.
- Які ділянки суші називаються півостровами?

2. Фронтальна робота

— Як називається велика ділянка суші, що оточена з усіх сторін водою? Щоб дати відповідь на це запитання, потрібно розгадати кросворд.

1) Батьківщина картоплі. (Південна Америка)
2) Який материк є найтеплішим? (.Африка)
3) Назвіть найменший та найсухіший материк на Землі. (Австралія)
4) Як називається найбільший острів? (Гренландія)
5) Який материк є найбільшим? (Євразія)
6) Який материк називають «Королевою холоду»? (Антарктида)
7) Третій за розміром материк, на якому є найродючіші в світі ґрунти. (Північ¬на Америка)
3. Повторення вивченого.
Розчитування.
Австралія, Азія, Арктика, Африка, Амазонка, Англія, Афіни, Аляска, Антарктида.

IV. Актуалізація опорних знань учнів
- Який колір переважає на карті півкуль?
- Що ним позначають?
- У яких трьох станах перебуває вода?
- Коли вона є рідкою? Газоподібною?
- Як відбувається кругообіг води в природі?

V. Повідомлення теми і завдань уроку
- Діти, уважно подивіться на глобус. Якого кольору тут більше? (Блакитного)
— Так, бо більшу територію Землі займає вода - близько 71 % земної поверх¬ні. І ось Сьогодні на уроці ми разом спробуємо більше дізнатися про Світовий оке¬ан, його жителів та різноманітні ресурси, що заховані під водою. І допоможете у цьому мені ви. Наш клас ми умовно об’єднали у 4 команди. Кожна команда от¬римала завдання знайти цікаві новини про океани Землі.
Мозковий штурм «Що ви знаєте або думаєте про океани?»

V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу
Довідкове бюро: Світовий океан – це
- Отже, розпочинаємо нашу подорож до світу океанів.
Учень. Світовий океан — це виняткове творіння природи, колиска життя на Землі, місце, де знаходяться різноманітні ресурси.
Довгий час океанічні глибини були недосяжними для людини. Минув час, люди створили спеціальні машини, пристрої, що допомагають вивчати морські глибини. Але навіть у наш час учені більше знають про поверхню Місяця, ніж про поверхню дна Світового океану.
У ч и т е л ь. Для того щоб краще вивчити океани, почала швидко розвива¬тися молода, цікава наука — океанологія. Ця наука вивчає різні явища і проце¬си, що відбуваються у Світовому океані.
Океан — найбільша частина Світового океану, що обмежена материками. На землі умовно виділяють 4 океани: Тихий, Атлантичний, Індійський, Північний-Льодовитий.
Розповідь вчителя.
Повідомлення команд:
І команда. Тихий океан
ІІ команда. Північний Льодовитий океан
ІІІ команда. Індійський океан
Учитель. Молодці, діти, ви гарно попрацювали і дізналися багато ціка¬вого про Світовий океан. А саме... (Відповіді дітей.)
- Без Світового океану не було б життя на Землі. Тому його потрібно охоро¬няти. Як ви вважаєте, діти, що потрібно робити, щоб води океанів були чисти¬ми і багатими на рибу? (Відповіді дітей.)
-
VІ. Давайте перевіримо інформацію, яку мали на початку уроку. Повернення до «Мозкового штурму».

VІІ. Осмислення знань
1. Робота з підручником
1) Опрацювання статті «Океани Землі».
2) Відповіді на запитання.
- Що таке Світовий океан?
- Які ви знаєте океани?
- Який океан є найбільшим?
- Де живуть білі ведмеді?
- Як охороняти океани?

2. Практична робота з контурною картою
Діти позначають океани і пишуть їх назви.
3. Тест по темі «Океани»

VIIІ . Підсумок уроку «Мікрофон»
- Про що нове ви сьогодні дізнались? .
- Що вам найбільше запам’яталося?

IХ. Домашнє завдання
Опрацювати статтю «Океани Землі».
Категорія: Природознавство 4 клас | Додав: INK Заклад:|Автор:Терещенко Лілія Річардівна E W
Переглядів: 5962 | Завантажень: 1005 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]