Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Письмо рядкової букви р. Написання складів та слів з буквою р.
| 14.02.2013, 15:24 |
Урок письма у 1 – Д класі
вчитель Полюхович О.І.
Тема: Письмо рядкової букви р. Написання складів та слів з буквою р.
Мета: Навчати писати рядкову букву р, склади і слова з нею; розвивати навичку поєднання букв у словах; удосконалювати вміння учнів робити звуко- буквений аналіз слів, складати речення, розвивати зв’язне мовлення.
Додаткове обладнання: малюнки із зображенням сороки, равликів, ромашки, картки з умовним зображенням приголосних і голосних звуків, розрізна азбука.
Хід уроку
I. Актуалізація опорних знань учнів.
1) Бесіда з загадкою.
- Діти, сьогодні, ідучи до школи, я побачила дивного птаха. Відгадайте, хто це:
Біла латка, чорна латка – Літає, стрекоче, по деревах скаче.
- Це сорока !
- Як ви здогадалися, що це саме сорока? Що говориться в загадці про її колір, голос?
- Діти, в народі сороку називають плетухою через те, що вона багато стрекоче. Але вона може бути і корисною. Під час війни в лісах жили партизани. Вони воювали з ворогом. Так ось саме сорока своїм стрекотанням сповіщала партизанам про те, що в лісі хтось наближається до їхнього табору.
- Та ось і сама сорока прилетіла до нас в гості. ( Входять хлопчик, за руку з дівчинкою, у наголовнику сороки.)
Хлопчик: у сороки-білобоки п’ять малят-сороченят.
Дівчинка: усі чисто хочуть їсти! Спробуй всім їм дати лад.
2) Звуко-буквенний аналіз слова «сорока» на дошці і на партах:
а) Скласти слово «сорока» з букв розрізної азбуки. б) Записати на дошці звукову схему слова «сорока».
в) Побудувати схему слова «сорока» на партах
- Назвіть перший приголосний. Який він?
[с] – приголосний, твердий, глухий. [р] – приголосний, твердий, дзвінкий. [к] – приголосний, твердий, глухий.
II. Мотивація навчальної діяльності.
- Яка це квітка намальована у прописі? (ромашка)
Дівчинка: Це я, ромашка – біленька квітка. У полі виростаю. Якщо бажаєте – вам погадаю.
- Діти, чи зможемо ми зараз записати слово «ромашка»?
- Ні, ми не навчилися писати букву р.
III. Вивчення нового матеріалу.
1) Графічний аналіз рядкової букви р (за карткою). - З яких елементів вона складається? - Які з них вміємо писати?
2) Пояснення написання рядкової букви р із показом на дошці.
3) Письмо рядкової букви р. - Наведіть зразок букви в рамочці. - Покажіть у повітрі написання букви р.
4) Письмо букви у першому і другому рядку.
5) Фізкультхвилинка. Встанем разом на хвилинку. Проведем фізкультхвилинку. Руки вгору, руки вниз, Вліво-вправо повернись. Присіли-встали, присіли-встали. Кошенята заплигали. У долоньки заплескали. І за парти посідали. 6) Письмо складів із поясненням видів з’єднань букв -ри –ру –вр –ор –ра
7) Пояснення написання буквосполучення –оро- та написання слів ворона, сорока.
- Які ще ви можете назвати слова з буквосполученням –оро- мороз, морозиво, ворота.
8) Тепер ми зможемо прочитати речення з дошки. Птахи літали і крильцями стерли деякі букви у реченні. С_р_ка-в_р_на кашку варила.
9) Робота за малюнком у прописі та загадко.
- Діти, Хто це лізе на стеблинку На собі несе хатинку?
Вибігає хлопчик з малюнком равлика: Я, равлик Павлик. Другий хлопчик: Ні, це я равлик Павлик.
10) Пальчикова гімнастика. ( Діти загинають пальці в кулачок. На правій руці вказівний і мізинчик розведені. Лівий кулачок позаду правого, це хатинка.)
Вчитель: Равлик лізе вздовж доріжки, То сховав, то випнув ріжки. (Діти встають і «лізуть» равликом вперед-назад).
11) Самостійне написання слова «равлик».
12) Діти, а хто це такий маленький намальований у прописі? - Це кошеня Уважно подивіться на нього, що воно каже? - Мяю. - Давайте прочитаємо, як його звати. - Мурчик. - Пропишіть це слово по контуру. - Чому воно написано з великої букви? (Це кличка тварини) - У кого є кошеня, або доросла киця? - Намалюйте його вдома у зошит. - Подивіться, діти, який у мене є котик. (Вчитель показує малюнок котика.) - Давайте розкажемо вірш про котика Мурчика. Котик Мурчик, наш голубчик. Лапки білі, зубки гострі. Ходить котик тихо, Буде мишкам лихо. 13) Списування слів з друкованого тексту. Пояснення їх значення. рис, ірис, рак IV. Підсумок уроку. -Яку букву навчилися писати? - Які звуки вона позначає?
|
Категорія: Навчання грамоти (письмо) | Додав: Nataly
Заклад:|Автор:Полюхович Ольга Івванівна E W
|
Переглядів: 5541 | Завантажень: 26
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|