Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Закріплення звуків [х], [х'], буква Хх
| 14.02.2013, 15:34 |
Тема: Закріплення звуків [х], [х'], буква Хх. Мета: закріпити артикуляцію звуків [х], [х'] ті їхніх буквених позначень; формувати навичку виразного читання; розвивати вміння працювати з текстом; виховувати інтерес до явищ природи. Обладнання: фішки на позначення голосних і твердих та м'яких приголосних звуків, таблиця, ілюстрації, музичний запис «Колискової пісні», смайлики.
ХІД УРОКУ
І. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Організаційний момент: Я всміхнуся сонечку – Здрастуй, золоте! Я всміхнуся квіточці – Хай вона цвіте! Я всміхаюсь друзям – Зичу їм тепла. Гостям усміхаюся – Зичу їм добра. 2. Повторення вивчених букв. - Яку букву ми вивчили на минулому уроці? (букву «х», звукв [х], [х']) - Який це звук: голосний чи приголосний? 3. Гра «Впіймай звук». Гілка, голос, хвиля, хата, море, сміх, дах, хворий, кит, хліб, сум, сонце, халва. 4. Звуко - буквенний аналіз слів. Загадка: Рогатий пастух у морі срібні овечки пасе. ( місяць, зірки) Діти викладають моделі слів у себе на партах, за правильне виконання завдання отримують смайлик. 5. Підготовка артикуляційного апарату. а) Скоромовка : Черепаха – чепуруха, Чепуруха – черепаха! Начепила капелюха – наче пава, черепаха! б) Чистомовка : Ко – ко –ко – котик випив молоко, Ок – ок- ок – по траві повзе жучок, Ку – ку –ку – знаєм пісеньку дзвінку. ІІ. Примінення набутих знань. 1. Далі будемо працювати у командах. а) перша команда читає «Колискову пісеньку» «ланцюжком». б) друга команда складає речення за малюнком «зимові розваги дітей» в) третя команда читає «колискову» пісеньку за особами, інсценізація. 2. А тепер послухаємо «Колискову пісеньку» у виконанні народної співачки України Ніни Матвієнко. 3. Проведемо змагання між командами. Граємо у гру «Конструктор». Із букв слова «хлібозавод» треба скласти нові слова. Слова: хліб, завод, вода, віз, дах, лоза, хід, лоб, блоха, обід, хіба, лобода. (За кожне слово команди отримують один бал). ІІІ. Фіз. хвилинка. Два прихлопи, Три притопи, На носок, На каблучок. Руку вліво, Руку вправо Ми танцюєм козачок. Раз – присядем, Два – присядем, Настрій гарний, Ось такий! Покружляли, повертілись І за парти всі усілись. IV. Повідомлення теми і завдань уроку. 1. Сьогодні на уроці ми продовжимо навчатися читати слова та речення з буквою «х», але спочатку пограємо у гру «Мікрофон». (Діти загадують загадки про повітря, небо, хмари.) 2. Підготовка до читання тексту «Казкові хмаринки». а) - Чи спостерігали ви коли-небудь за хмарками? - На що вони бувають схожі? - Що потрібно людині, щоб побачити казкові малюнки в небесних хмарах? (Добру уяву, фантазію). б) - Відкрийте «Буквар» на сторінці 98, розгляньте малюнок. - Що робить хлопчик? в) Словникова робота. Пуховинки – схожі на пух. Химерні – незвичайні, чудернацькі. 3. Слухання й розуміння тексту «Казкові хмаринки». Учитель читає текст. Діти відповідають на питання: - Що подобалось робити Михайликові? - Яких казкових істот побачив хлопчик у хмаринках? 4. Опрацювання тексту учнями. Діти читають текст «ланцюжком». 5. Робота над змістом тексту. - Чому хмаринки названі пуховинками? (схожі на пір'я) - Чому їх називають волохатими? (схожі на хутро) - Де можуть вмоститися хмаринки? ( на даху) V. Підсумок уроку. - Із якою буквою ми навчалися читати слова? - Чи сподобалося вам спостерігати за хмариками? - Намалюйте казкові хмаринки. - Порахуйте, хто і скільки отримав фішок-смайликів. Хто працював найкраще – отримує призи. - А на хмариках, яких ви бачите на дошці, ми можемо прочитати слово про всіх нас:
М О Л О Д Ц І
|
Категорія: Навчання грамоти (письмо) | Додав: Nataly
Заклад:|Автор:Сушій Надія Володимирівна E W
|
Переглядів: 2770 | Завантажень: 7
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|