Субота, 23.09.2017, 12:11,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Українська мова » Навчання грамоти (письмо)

Закріплення звуків [х], [х'], буква Хх
14.02.2013, 15:34
Тема: Закріплення звуків [х], [х'], буква Хх.
Мета: закріпити артикуляцію звуків [х], [х'] ті їхніх буквених позначень; формувати навичку виразного читання; розвивати вміння працювати з текстом; виховувати інтерес до явищ природи.
Обладнання: фішки на позначення голосних і твердих та м'яких приголосних звуків, таблиця, ілюстрації, музичний запис «Колискової пісні», смайлики.

ХІД УРОКУ

І. Актуалізація опорних знань учнів.
1. Організаційний момент:
Я всміхнуся сонечку –
Здрастуй, золоте!
Я всміхнуся квіточці –
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь друзям –
Зичу їм тепла.
Гостям усміхаюся –
Зичу їм добра.
2. Повторення вивчених букв.
- Яку букву ми вивчили на минулому уроці?
(букву «х», звукв [х], [х'])
- Який це звук: голосний чи приголосний?
3. Гра «Впіймай звук».
Гілка, голос, хвиля, хата, море, сміх, дах, хворий, кит, хліб, сум, сонце, халва.
4. Звуко - буквенний аналіз слів.
Загадка:
Рогатий пастух у морі срібні овечки пасе.
( місяць, зірки)
Діти викладають моделі слів у себе на партах, за правильне виконання завдання отримують смайлик.
5. Підготовка артикуляційного апарату.
а) Скоромовка :
Черепаха – чепуруха,
Чепуруха – черепаха!
Начепила капелюха –
наче пава, черепаха!
б) Чистомовка :
Ко – ко –ко – котик випив молоко,
Ок – ок- ок – по траві повзе жучок,
Ку – ку –ку – знаєм пісеньку дзвінку.
ІІ. Примінення набутих знань.
1. Далі будемо працювати у командах.
а) перша команда читає «Колискову пісеньку» «ланцюжком».
б) друга команда складає речення за малюнком «зимові розваги дітей»
в) третя команда читає «колискову» пісеньку за особами, інсценізація.
2. А тепер послухаємо «Колискову пісеньку» у виконанні народної співачки України Ніни Матвієнко.
3. Проведемо змагання між командами. Граємо у гру «Конструктор».
Із букв слова «хлібозавод» треба скласти нові слова.
Слова: хліб, завод, вода, віз, дах, лоза, хід, лоб, блоха, обід, хіба, лобода.
(За кожне слово команди отримують один бал).
ІІІ. Фіз. хвилинка.
Два прихлопи,
Три притопи,
На носок,
На каблучок.
Руку вліво,
Руку вправо
Ми танцюєм козачок.
Раз – присядем,
Два – присядем,
Настрій гарний,
Ось такий!
Покружляли, повертілись
І за парти всі усілись.
IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
1. Сьогодні на уроці ми продовжимо навчатися читати слова та речення з буквою «х», але спочатку пограємо у гру «Мікрофон».
(Діти загадують загадки про повітря, небо, хмари.)
2. Підготовка до читання тексту «Казкові хмаринки».
а) - Чи спостерігали ви коли-небудь за хмарками?
- На що вони бувають схожі?
- Що потрібно людині, щоб побачити казкові малюнки в небесних хмарах?
(Добру уяву, фантазію).
б) - Відкрийте «Буквар» на сторінці 98, розгляньте малюнок.
- Що робить хлопчик?
в) Словникова робота.
Пуховинки – схожі на пух.
Химерні – незвичайні, чудернацькі.
3. Слухання й розуміння тексту «Казкові хмаринки».
Учитель читає текст. Діти відповідають на питання:
- Що подобалось робити Михайликові?
- Яких казкових істот побачив хлопчик у хмаринках?
4. Опрацювання тексту учнями.
Діти читають текст «ланцюжком».
5. Робота над змістом тексту.
- Чому хмаринки названі пуховинками? (схожі на пір'я)
- Чому їх називають волохатими? (схожі на хутро)
- Де можуть вмоститися хмаринки? ( на даху)
V. Підсумок уроку.
- Із якою буквою ми навчалися читати слова?
- Чи сподобалося вам спостерігати за хмариками?
- Намалюйте казкові хмаринки.
- Порахуйте, хто і скільки отримав фішок-смайликів. Хто працював найкраще – отримує призи.
- А на хмариках, яких ви бачите на дошці, ми можемо прочитати слово про всіх нас:

М О Л О Д Ц І

Категорія: Навчання грамоти (письмо) | Додав: Nataly Заклад:|Автор:Сушій Надія Володимирівна E W
Переглядів: 1793 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]