Четвер, 17.08.2017, 07:03,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Українська мова » Українська мова 3 клас

Фрагмент уроку
[ Викачати з сервера (57.4Kb) ] 22.10.2013, 23:59
Відділ освіти виконкому Саксаганської у місті ради
Районний методичний кабінет

Зв’язок між реченнями в тексті.
Частини тексту.

Розробку фрагменту уроку
з української мови
підготувала вчитель
початкових класів
КНВК № 35 «Імпульс»
Біла Т. М.

м. Кривий Ріг
Українська мова. 3 клас. Фрагмент уроку
Тема: Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту.
Мета: поглиблювати знання учнів про структурні одиниці тексту: зачин, основну частину, кінцівку; формувати уявлення про засоби зв’язку речень в тексті; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Хід уроку:
І Організація класу
Будемо в світ знань мандрувати,
Будемо мову рідну вивчати!
Перед нами нелегкі задачі,
Тож побажаєм собі ми удачі.
ІІ Актуалізація опорних знань
Бесіда: - Діти, скажіть мені, будь ласка, яка пора року зараз настала? (Осінь)
- Осінь – це пора для чого? (Час збирати врожай)
- А для вас – учнів врожай – це наші знання.
- Наші знання сьогодні будуть у вигляді яблучок.
- А допоможуть нам сьогодні збирати знання Мовонька і Суржик.
- І зараз ми з ними зустрінемось.
Мультимедійний супровід: що таке текст?
- Чи згодні ви, що це текст?
- Чому ні?
- Що таке текст?
Текст – це зв’язані за змістом речення.
ІІІ Вивчення нового матеріалу
1. Повідомлення теми уроку
- Але це ще не все про текст, що ми можемо знати.
Вправа «Роз’єднай слова»
- Що ще цікавого ми будемо вивчати про текст, ми дізнаємось, коли роз’єднаємо слова: Зв’язокміжреченнямивтексті.Частинитексту.
- Отже, тема сьогоднішнього уроку: Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту.
2. Прогнозування очікуваних результатів
- А як ви гадаєте, чого навчить нас цей урок?
Вправа «Мікрофон»
 Сьгодні на уроці я дізнаюсь про зв’язок між реченнями в тексті.
 Сьогодні я потренуюсь встановлювати зв’язок між реченнями в тексті.
 Я повторю, з яких частин складається текст.
3. Робота над текстом «Зайчик» Мультимедійний супровід
- Прочитайте слова, що записані внизу. (він, зайчик, звір, звірятко)
- Замість якого слова можна вжити ці слова? (Зайчик)
- Для чого потрібно робити таку заміну? (Щоб уникнути повторів)
- Яку ще роль виконують ці слова? (Вони пов’язують попереднє речення з наступним)
Висновок: Наша мова мелодійна, співуча, милозвучна, тому при складанні тексту слід уникати повторів, пов’язувати речення між собою.
4. Валеологічна пауза «Метелик»
- Ми з вами гарно попрацювали, але попереду ще багато роботи.
Я пропоную вам відпочити і зробити гімнастику для очей. А допоможе нам в цьому чарівний метелик.
Мультимедійний супровід
5. Хвилинка каліграфії
 Розгадування загадки
Які ноги, такий ніс.
По болоту ходить скрізь.
Хату на хаті має,
Жабам рахунок знає. (Лелека)
Показ ілюстрації
 Підбір синонімів
- Як іще по-іншому називають лелеку? (чорногуз, бусол, бузько)
 Прописування елементів та слів
ор ог уз зь ко
чорногуз бузько
 Бесіда
- А ви знаєте, що лелека занесений до Червоної книги України?
- А які тварини та рослини заносяться до Червоної книги? (Рідкісні, зникаючі)
- Ми повинні берегти нашу природу і дбайливо ставитись до неї.
6. Робота з підручником (с. 31, впр. 63)
• Читання тексту
- Зверніть увагу на виділені слова. Кого вони називають? (Лелек, пташенят)
- Яку роль вони виконують? (Зв’язують речення в тексті за змістом, дозволяють уникнути повторів)
• Відповіді на питання
- Про що говориться на початку тексту?
- Як називається ця частина? (Зачин)
- Про що повідомляється далі?
- Це яка частина? (Основна частина)
- Чим закінчується текст? (Кінцівка)
- Отже, текст складається з трьох частин – зачину, основної частини і кінцівки.
• Списування зачину
- Списуючи, подумайте, яку роль відіграють виділені слова.
- Як ще можна замінити слово лелеки? (чорногуз, бусол, бузько)
7. Цікаво знати…
Вправа «Незакінчене речення» Мультимедійний супровід: ілюстрації лелеки
- Цікаво знати що…
Лелеки – великі птахи, розмах крил яких сягає до 2 метрів.
- Цікаво знати що…
Лелека будує гнізда на сільських будівлях, навіть на опорах електропередач.
- Цікаво знати що…
Улюблена їжа лелек – жаби, змії, ящірки, великі комахи, риби, птахи, навіть зайчата.
ІV Закріплення вивченого матеріалу (за вправами підручника)
V Оцінювання
VІ Рефлексія
- Лелека любить їсти рибку, а нам корисно їсти вітаміни. Про вітаміни для нашої Мовоньки ми потурбувалися – зібрали повний кошик яблук. А вона не забула про вас. (Пригощання дітей яблуками)
Категорія: Українська мова 3 клас | Додав: bila Заклад:|Автор:Біла Тетяна Миколаївна E W
Переглядів: 2412 | Завантажень: 182 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]