Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Нестандартний урок – подорож з української мови Текст. Речення (узагальнення та систематизація)
[ Викачати з сервера (18.8 Kb)
]
| 07.11.2014, 09:38 |
Тема:Текст. Речення (повторення та закріплення вивченого матеріалу) Мета:узагальнити знання за темою «Речення»; перевірити рівень сформованості вмінь і навичок; установлювати зв'язок слів у реченні, удосконалювати навички грамотного письма; учити зосереджено працювати, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати уважне ставлення до слова Тип уроку: нестандартний Обладнання: ребус, індивідуальні картки, ілюстрації до теми, прислів’я Хід уроку І Організація класу. ІІІ Повідомлення теми та завдань уроку Слово вчителя - Сьогодні ми вирушимо у наукову експедицію в пошуках нової землі. Попереду нас чекають цікаві відкриття, незвичайні завдання і безліч загадок. Сьогодні ви зможете показати чому ви навчились на попередніх уроках. ІІ Мотивація навчальної діяльності. 1. Слово вчителя - Куди ми відправимось ви дізнаєтесь із старовинного свитка, який я отримала вчора поштою. Давайте разом розглянемо цей документ. На що він схожий? (карту)Як ми будемо мандрувати, ви дізнаєтесь, якщо правильно відгадаєте ребус (корабель). - Правильно. В експедицію ми вирушимо на кораблі. 2. Очікування - І перед тим як ми вирушимо в дорогу, я пропоную вам записати, що ви хочете отримати від нашої експедиції. Можливо це нові знання чи цікаві завдання, гарний настрій, навчитися новому. Запишіть свої побажання і прикріпимо їх на початок нашого шляху. В кінці мандрівки побачимо чи справдились ваші очікування. А тепер в путь. ІV Виконання практичних завдань на повторення й закріплення основних умінь та навичок 1. Каліграфічна хвилинка - Відкрийте зошити запишіть дату - початок нашої експедиції. І місце звідки ми вирушаємо. Поки ми робили запис у бортовому журналі на горизонті з’явився перший острів. Мешканці цього острова відрізняються охайністю й старанністю і тому їх земля має назву – Каліграфічний. Вони пропонують познайомитися з найдавнішою їх традицією, яку передають з покоління в покоління. Це вміння гарно каліграфічно писати. (К к кора аббе ель) - Зверніть увагу на з’єднання, адже жителі дуже вимогливі. Скажіть, яке слово сховалось в цих буквосполученнях. Складіть з ним речення (учень біля дошки записує). Підкресліть підмет і присудок. Зробимо звуко-буквений аналіз слова вирушає [ вирушайе]. 2. Вправа «Блискавка» - Попереду нас чекає дуже цікавий острів, який називається Блискавичний. Адже все на ньому роблять дуже швидко. Вам пропонують цікаве завдання, найулюбленішу гру на острові – Блискавка. Треба швидко відповідати на запитання. - Що таке текст? - Назвіть частини тексту. - Тема тексту. - Головна думка тексту. - Назвіть типи текстів - Як називаються головні члени речення? - На яке питання відповідає підмет? - Присудок? - Як називаються всі інші члени речення? - Які речення за метою висловлювання ви знаєте? - Що таке складне речення? Фізкульхвилинка 3. Робота з деформованими реченнями. Робота по картках. - Добре впоралися з цим завданням і тому вирушаємо далі, до наступного пункту. Але подивіться що це? Що за дивний вирій у нас на шляху? Він починає затягувати наш корабель. Треба нам відправити команду, яка розгадає загадку цього цікавого явища (робота учнів за картками) - Поки частина команди працює самостійно, ми також будемо займатися справою. Прочитайте першу частину речення і знайдіть другу. Як ці речення називаються? (прислів’я) Перевірка роботи за картками - Давайте подивимось хто впорався з завданням. - Послухайте текст і скажіть, яке з поданих прислів’їв підходить до нього. ( маленька праця, краща за велике безділля). Всі прислів’я і текст відновлені, ми з’ясували причину вирію і знищили його. 4. Вправа «Роз’єднай слова» (встановлення зв’язків у реченні).( 2 учня біля дошки) - Хороший вітер підганяє наш корабель і ми чітко слідуємо за курсом. Нас чекає остання зупинка – острів Зв’язків. Мешканці так полюбляють все пов’язувати, що потрапили у справжню халепу. Допоможіть їм прочитати речення. Рожевесонцесховалосязаобрій. Рожеве сонце сховалося за обрій. - Запишіть отримане речення. Виділіть граматичну основу. Встановимо зв’язки в цьому реченні. Згадаємо алгоритм за яким ми це робимо ( підм+ присуд, підм+другор, присуд+другор, другор+другор) Ми впоралися з останнім завданням і досягнули кінцевого пункту нашої експедиції. Час нам дізнатися як називається невідома земля – Українська мова ( відкрити назву). Ця чудова країна називається Українська мова – і сьогодні, і на наступних уроках ми будемо все більше знайомитися і пізнавати цей невідомий край. V Підсумок уроку. Рефлексія. Бесіда - Закінчилась наша незвичайна експедиція і вже час вашим кораблям зайняти місце на карті. Якщо ваші очікування здійснилися – перенесіть свій кораблик в кінцевий пункт. Якщо для вас щось залишилось незрозумілим поставте кораблик біля якогось острову. - Кожен з вас активно працював в експедиції. Я можу відзначити плідні роботу таких учнів….. - А тепер давайте згадаємо, що цікавого було в нашій подорожі? Що вам найбільше сподобалось? Запам’яталось? VІ Домашнє завдання с 82 Впр. 193
|
Категорія: Українська мова 3 клас | Додав: skalolazka
Заклад:|Автор:Надія E W
|
Переглядів: 3001 | Завантажень: 163
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|