Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Розробка уроку з української мови "А вже весна, а вже красна! В. Сухомлинський «Весняний вітер» Вірші про весну" 2 клас
[ Викачати з сервера (127.0 Kb)
]
| 12.04.2013, 19:04 |
ТЕМА: А вже весна, а вже красна! В. Сухомлинський «Весняний вітер». Вірші про весну. Мета: на прикладах літературних творів показати ознаки приходу весни, розвивати усне мовлення й уміння списувати з друкованого тексту; прищеплювати естетичні почуття, виховувати любов до рідної природи, бажання берегти й охороняти її. Тип уроку:Комбінований Обладнання:загадки,прислів’я, тематичні малюнки, вірш-малюнок Хід уроку І Організація класу Всі сідайте тихо, діти, Домовляймось не шуміти, Руку гарно піднімати, На уроці не дрімати, Тож гаразд, часу не гаймо І урок розпочинаймо. ІІ Актуалізація опорних знань 1. Фонематичні вправи а) Гра «Впіймай на гачок» Вам-вам-вам-дам-вамСвіті-світі-світлі-світі Губи-зуби-губи-губиҐава-ґава-кава-ґава б) вивчення вірша-малюнка ( хором, з діалогом) «Де ти, ластівко, літала?» ІІІ Перевірка домашнього завдання 1. Робота за картками ( 3-4 учня) Допиши пропущене слово ( вірш «Чарівні слова») До всіх сердець, як до …, Є … ключики малі Їх кожен легко …, Якщо йому не …. 2. Фронтальне опитування за оповіданням «Спасибі» - Яке оповідання ви читали вдома? - Назвіть головних героїв. - А тепер спробуйте задати питання один одному. - Після оповідання є прислів’я. прочитайте його. Як ви розумієте це прислів’я? ІV Мотивація навчальної діяльності 1. Вправа «Мікрофон» - Подумайте і скажіть, яким повинен бути наш урок? (цікавим, навчальним, трохи казковим,веселим, світлим,загадковим) - А ви на уроці якими повинні бути?( дисциплінованими,уважними, зібраними,вправними, наполегливими) Отже зробимо висновок – щоб урок пройшов цікаво, весело, незвичайно, учні повинні уважно слухати вчителя, бути зібраними, дисциплінованими, активно працювати і піднімати руку. 2 .«Дерево очікувань» В нашому класі з’явилось чарівне дерево. Воно допоможе нам сьогодні працювати на уроці. Адже кожна його квіточка – це ваша відповідь. Кожна гілочка дерева – це наші ряди. Якщо ви будете плідно працювати, то на ньому з’являться квіточки.І який ряд буде найактивнішим, тим пишніше розквітне його гілка. А в кінці уроку ми побачимо хто гарно працював і навіть зможемо побачити плоди цього незвичайного дерева. ІVОголошення теми і завдань уроку 1. Розгадування загадки Привітанням журавля Та заквітчую гаї Я пробуджую поля, Відгадали, хто вона, Небеса і ручаї Ця красуня чарівна?(весна) 2. Слово вчителя Сьогодні до нас у гості завітала Весна і саме їй буде привчена тема уроку. Як вона звучить ви дізнаєтесь, якщо правильно прочитаєте запис на дошці. Знайдіть усі числа. Аодинвжедвавеснатриачотиривжепятькрасна А вже весна, а вже красна V Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу 1. Вправа «Павутиння» Весна – чудова пора року. Привела з собою своїх братів весняних місяців. Послухайте загадки і відгадайте їх. Ще вітер зимовий з дощем загуде. Ще сніг острівками блищить де-не-де, Березка сережки свої розпускає. Чи ви здогадались, коли це буває?(У березні.)
Вже пташки вернулися в наш край, А в цім місяці підряд Про весну співає поле й гай. Маємо багато свят. Ніжаться на сонці трави й квіти. Зеленіють буйно трави. Вже настав ласкавий місяць... (квітень). То іде веселий... {травень).
2. Виразне читання вчителем казки В. Сухомлинського «Весняний вітер» (с.44) - Кого розбудив весняний вітер? 3. Читання казки учнями з поміткою незрозумілих слів 4. Словникова робота Хуртовини, доторкнулося, гойдав, лагідне, заквітчалась, барвисті стрічки, бруньки 5. Бесіда за змістом казки - Про кого розповідається в цій казці? - Як Клен відчув прихід весни? - Який був Вітерець? - Що він розповів Кленові? 6. Вправляння у виразності читання вірша ( звернути увагу на темп читання, речення з питальною інтонацією, силу голосу). Читання за особами. Фізкультхвилинка 7. Робота в зошиті А) Каліграфічна хвилинка Нехайчик приніс запис, я довго дивилась. Але так і не змогла вгадати, що це. Спробуйте ви. ( деформований запис букви в) Щоб Нехайчик не робив більше таких помилок давайте покажемо йому як правильно треба писати. ( івоввувл) Б) Робота з деформованим прислів’ям Катруся принесла цікаве прислів’я для вас. Розгляньте його, чого в ньому не вистачає? (голосних). Запишіть в зошити. В . д б . р . зн . в . х д . щ . в з . мл . кв . тн . Від березневих дощів земля квітне. В) Списування з друкованого тексту (4 рядка з вірша А. Камінчука «Вербові котики») VІ Узагальнення та систематизація нових знань - Що таке котики вербові? - Чому котики не хочуть спати? - Самостійно прочитайте вірш С.Пушик «Веселики-журавлі» - Який настрій підходить до цих віршів? Як ми будемо читати ці вірші? ( радісно, лагідно, з любов’ю) 1. Читання вірша разом з вчителем (хором) VІІ Підсумок уроку 1. Рефлексія - Якою була тема нашого уроку? - Що цікавого ви дізналися? - Яке прислів’я запам’ятали? - Щоб на нашому чарівному дереві з’явилися плоди , нам треба згадати які вправи і завдання ми виконували на уроці. 2. Оцінювання учнів 3. Домашнє завдання Виразно читати віршіпро весну, казку «Весняний вітер» с. 44-45 Списати 4 рядки (2 куп.) віршаА. Камінчука «Вербові котики» с.45
|
Категорія: Українська мова 2 клас | Додав: skalolazka
Заклад:|Автор:Надія E W
|
Переглядів: 5310 | Завантажень: 351
| Рейтинг: 3.5/2
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|