Вівторок, 17.10.2017, 07:12,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Українська мова » Українська мова 2 клас

Розробка уроку з української мови "А вже весна, а вже красна! В. Сухомлинський «Весняний вітер» Вірші про весну" 2 клас
[ Викачати з сервера (127.0Kb) ] 12.04.2013, 19:04
ТЕМА: А вже весна, а вже красна! В. Сухомлинський «Весняний вітер». Вірші про весну.
Мета: на прикладах літературних творів показати ознаки приходу весни, розвивати усне мовлення й уміння списувати з друкованого тексту; прищеплювати естетичні почуття, виховувати любов до рідної природи, бажання берегти й охороняти її.
Тип уроку:Комбінований
Обладнання:загадки,прислів’я, тематичні малюнки, вірш-малюнок
Хід уроку
І Організація класу
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
Руку гарно піднімати,
На уроці не дрімати,
Тож гаразд, часу не гаймо
І урок розпочинаймо.
ІІ Актуалізація опорних знань
1. Фонематичні вправи
а) Гра «Впіймай на гачок»
Вам-вам-вам-дам-вамСвіті-світі-світлі-світі Губи-зуби-губи-губиҐава-ґава-кава-ґава
б) вивчення вірша-малюнка ( хором, з діалогом) «Де ти, ластівко, літала?»
ІІІ Перевірка домашнього завдання
1. Робота за картками ( 3-4 учня)
Допиши пропущене слово ( вірш «Чарівні слова»)
До всіх сердець, як до …,
Є … ключики малі
Їх кожен легко …,
Якщо йому не ….
2. Фронтальне опитування за оповіданням «Спасибі»
- Яке оповідання ви читали вдома?
- Назвіть головних героїв.
- А тепер спробуйте задати питання один одному.
- Після оповідання є прислів’я. прочитайте його. Як ви розумієте це прислів’я?
ІV Мотивація навчальної діяльності
1. Вправа «Мікрофон»
- Подумайте і скажіть, яким повинен бути наш урок? (цікавим, навчальним, трохи казковим,веселим, світлим,загадковим)
- А ви на уроці якими повинні бути?( дисциплінованими,уважними, зібраними,вправними, наполегливими)
Отже зробимо висновок – щоб урок пройшов цікаво, весело, незвичайно, учні повинні уважно слухати вчителя, бути зібраними, дисциплінованими, активно працювати і піднімати руку.
2 .«Дерево очікувань»
В нашому класі з’явилось чарівне дерево. Воно допоможе нам сьогодні працювати на уроці. Адже кожна його квіточка – це ваша відповідь. Кожна гілочка дерева – це наші ряди. Якщо ви будете плідно працювати, то на ньому з’являться квіточки.І який ряд буде найактивнішим, тим пишніше розквітне його гілка. А в кінці уроку ми побачимо хто гарно працював і навіть зможемо побачити плоди цього незвичайного дерева.
ІVОголошення теми і завдань уроку
1. Розгадування загадки
Привітанням журавля Та заквітчую гаї
Я пробуджую поля, Відгадали, хто вона,
Небеса і ручаї Ця красуня чарівна?(весна)
2. Слово вчителя
Сьогодні до нас у гості завітала Весна і саме їй буде привчена тема уроку. Як вона звучить ви дізнаєтесь, якщо правильно прочитаєте запис на дошці.
Знайдіть усі числа.
Аодинвжедвавеснатриачотиривжепятькрасна
А вже весна, а вже красна
V Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
1. Вправа «Павутиння»
Весна – чудова пора року. Привела з собою своїх братів весняних місяців. Послухайте загадки і відгадайте їх.
Ще вітер зимовий з дощем загуде. Ще сніг острівками блищить де-не-де,
Березка сережки свої розпускає. Чи ви здогадались, коли це буває?(У березні.)

Вже пташки вернулися в наш край, А в цім місяці підряд
Про весну співає поле й гай. Маємо багато свят.
Ніжаться на сонці трави й квіти. Зеленіють буйно трави.
Вже настав ласкавий місяць... (квітень). То іде веселий... {травень).

2. Виразне читання вчителем казки В. Сухомлинського «Весняний вітер» (с.44)
- Кого розбудив весняний вітер?
3. Читання казки учнями з поміткою незрозумілих слів
4. Словникова робота
Хуртовини, доторкнулося, гойдав, лагідне, заквітчалась, барвисті стрічки, бруньки
5. Бесіда за змістом казки
- Про кого розповідається в цій казці?
- Як Клен відчув прихід весни?
- Який був Вітерець?
- Що він розповів Кленові?
6. Вправляння у виразності читання вірша ( звернути увагу на темп читання, речення з питальною інтонацією, силу голосу). Читання за особами.
Фізкультхвилинка
7. Робота в зошиті
А) Каліграфічна хвилинка
Нехайчик приніс запис, я довго дивилась. Але так і не змогла вгадати, що це.
Спробуйте ви. ( деформований запис букви в)
Щоб Нехайчик не робив більше таких помилок давайте покажемо йому як правильно треба писати. ( івоввувл)
Б) Робота з деформованим прислів’ям
Катруся принесла цікаве прислів’я для вас. Розгляньте його, чого в ньому не вистачає? (голосних). Запишіть в зошити.
В . д б . р . зн . в . х д . щ . в з . мл . кв . тн .
Від березневих дощів земля квітне.
В) Списування з друкованого тексту (4 рядка з вірша А. Камінчука «Вербові котики»)
VІ Узагальнення та систематизація нових знань
- Що таке котики вербові?
- Чому котики не хочуть спати?
- Самостійно прочитайте вірш С.Пушик «Веселики-журавлі»
- Який настрій підходить до цих віршів? Як ми будемо читати ці вірші? ( радісно, лагідно, з любов’ю)
1. Читання вірша разом з вчителем (хором)
VІІ Підсумок уроку
1. Рефлексія
- Якою була тема нашого уроку?
- Що цікавого ви дізналися?
- Яке прислів’я запам’ятали?
- Щоб на нашому чарівному дереві з’явилися плоди , нам треба згадати які вправи і завдання ми виконували на уроці.
2. Оцінювання учнів
3. Домашнє завдання
Виразно читати віршіпро весну, казку «Весняний вітер» с. 44-45
Списати 4 рядки (2 куп.) віршаА. Камінчука «Вербові котики» с.45
Категорія: Українська мова 2 клас | Додав: skalolazka Заклад:|Автор:Надія E W
Переглядів: 4162 | Завантажень: 327 | Рейтинг: 3.5/2

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]