Субота, 20.04.2024, 07:27,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » За новим проектом » Діагностичне забезпечення

Методика дослідження ціннісних ставлень особистості
13.12.2015, 22:27

Методика дослідження ціннісних ставлень особистості 

  • Інтелектуальна зрілість:

а) культура мови

б) глибина знань

в) самоосвіта

г) інтерес до навчання

д) кмітливість

  • Я – по відношенню до себе:

а) вмію організувати свій час

б) виявляю самостійність у прийнятті рішень

в) дотримуюсь здорового способу життя

г) усвідомлюю наслідки своїх вчинків

д) контролюю свої емоції

  • Я – по відношенню до близького оточення:

а) дотримуюсь правил внутрішньошкільного розпорядку

б) дотримуюсь норм і правил етичного спілкування

в) виявляю терпимість до інших

г) здатний до співчуття

д) спілкуюся охоче, не зважаючи на обставини

  • Я – по відношенню до праці:

а) виявляю організованість

б) самообслуговування

в) працелюбність

г) підприємницькі навички

д) участь в трудових суспільно корисних справах

  •  Я – по відношенню до світу прекрасного:

а) охайність

б) естетика повсякденного життя

в) відвідування культурно-просвітницьких центрів

г) бачення прекрасного у житті

д) знання етикету

  • Я – по відношенню до природи:

а) бережливе ставлення до пам’ятків природи

б) прагнення берегти природу повсякденно

в) догляд за насадженнями

г) відновлення природних об’єктів

д) участь в екологічних операціях

  • Самопокладання відповідальності:

а) відповідальне ставлення до виконання громадських доручень

б) моральна та правова відповідальність

в) самоконтроль

г) самооцінка

д) відповідальність в межах колективу

 Учням пропонується оцінити вияв кожної ознаки: 3 бали – ознака проявляється сильно та часто; 2 бали – прояви та не прояви однакові; 1 бал – не виявляється. Підрахувавши всі бали по кожному показнику та розділивши на кількість показників, підліток та вчитель можуть встановити рівень прояву тієї чи іншої компетентності за критеріями:

  1. в межі 2,5-3 – високий,
  2. в межі 2-2,5 – достатній,
  3. в межі 1,5-2 -  середній,
  4. в межі 1-1,5 – низький.

 

 

 

 

 

Категорія: Діагностичне забезпечення | Додав: Ann Заклад:|Автор:Логвіненко О.Є. E W
Переглядів: 692 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]