Статистика
Онлайн всього: 11 Гостей: 11 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Бюджет – план, де враховуються доходи та плануються витрати родини.
[ Викачати з сервера (404.5 Kb)
]
| 01.03.2013, 22:12 |
Конспект уроку з економіки. 4 клас. Тема. Бюджет – план, де враховуються доходи та плануються витрати родини.
Мета: познайомити з витратами родини, планом бюджету, де враховуються доходи та плануються витрати; вчити підраховувати витрати та доходи, дати розуміння поняття «заощадження»; виховувати раціональну поведінку, вміння робити правильний економічний та моральний вибір, поступатися особистими потребами заради родинних.
Обладнання: міні-підручники, мультимедійні презентації, наочність.
[/b]Хід уроку. І. Організація початку уроку. 1. Привітання гостей. Колись хтось придумав – за це йому дяка – Казати при зустрічі «Доброго ранку». «Доброго ранку» - до сонечка ллється, «Доброго ранку» усім, хто сміється, «Доброго ранку» усім добрим людям. І ранок цей добрим до вечора буде! 2. Психологічний тренінг для роботи в групі. Дружнє плече підтримає тебе. Спільна робота до успіху веде. 3. Ознайомлення з міні-підручником. 4. Повідомлення теми уроку (гра «Набірник»). ІІ. Актуалізація опорних знань. - Що в економіці називають родиною, сім’єю? - Як можна назвати гроші, які заробляють члени родини? - Які види доходів ви можете назвати? Як же правильно витратити гроші, щоб вистачало не тільки на те що потрібно, а і на те що хочеться? Допоможе відповісти на це питання сьогоднішній урок. ІІІ. Робота за темою уроку. Давайте ж познайомимося з тим, що таке бюджет. Я надаю слово першій групі. (Учні знайомлять присутніх з результатами досліджень за темою «Що таке бюджет».) Отже, ми з вами вияснили, з яких статей складається план бюджету, давайте запишемо їх у нашому міні-підручнику у завданні 1. (Таблиця для запису бюджету) Яке з понять вам уже знайоме, а з яким ви ще не стикались на уроках економіки? Витрати – це те економічне поняття, яке сьогодні ми дослідимо докладніше. Я надаю слово другій групі (Учні знайомлять присутніх з результатами досліджень за темою «Що таке грошові витрати та їх види») Кожна група отримала конверт зі складом сім'ї. Відкрийте його, ознайомтеся і, згідно складу сім'ї, виберіть сім видів товарів і послуг серед поданих. Врахуйте потреби кожного члена родини. (Діти роблять вибір). А тепер знайдіть суму своїх витрат. (Діти обчислюють і називають результати). Кожна родина складалася з 4 людей, різним був лише віковий склад. Але від цього залежав ваш вибір товарів та послуг, тому і різні суми витрат ви отримали. Порівняйте доходи середньостатистичної української родини з витратами, які ви обчислили. Чому ж ми отримали різні результати? Розібратися в цьому нам допоможуть учасники третьої групи. (Учні знайомлять присутніх з результатами досліджень за темою «Планування бюджету».) - Чи можна економити на їжі, книгах, розумному відпочинку? - Яких витрат не можна уникнути? - Для чого потрібні заощадження? Отже, поміркуйте та поясніть, який ви отримали бюджет. Запропонуйте варіанти заощадження витрат. (Діти пропонують свої варіанти).
IV. Підсумок уроку. - Що таке грошові доходи? - Що таке грошові витрати? - Що називають заощадженнями? - Який зміст вкладають у слово «бюджет»? А зараз підніміть руку і зажміть її в кулачок. Кому було цікаво – розігніть мізинчик. Хто сьогодні отримав знання, потрібні в житті – розігніть безіменний пальчик. Хто з вас добре працював – розігніть середній пальчик. Хто допомагав в роботі групи – вказівний пальчик. Кому сподобався урок – розігніть великий.
V. Домашнє завдання. 1. Вивчіть нові економічні поняття. 2. Поміркуйте і запишіть, на яких витратах може економити ваша сім'я.
[b]
|
Категорія: Економіка | Додав: Лара
Заклад:|Автор:Королюк Тетяна Миколаївна E W
|
Переглядів: 1736 | Завантажень: 97
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|