Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Таблиці додавання і віднімання числа5. Задачі на збільшення, зменшення числа на кілька одиниць.
[ Викачати з сервера (1.17 Mb)
]
| 05.02.2013, 19:58 |
Урок-казка з математики в 1 класі з використанням ІКТ
Тема: Таблиці додавання і віднімання числа5. Задачі на збільшення, зменшення числа на кілька одиниць.
Мета: ознайомити школярів з принципом додавання і віднімання числа 5, удосконалювати обчислювальні навички, закріпити вміння розв’язувати задачі на збільшення, зменшення числа на кілька одиниць.
Тип уроку: комбінований Обладнання: комп’ютер, проектор, проекційний екран, відео фрагменти мультфільму (Урок проводиться у мультимедійному центрі).
Хід уроку:
1. Актуалізація знань учнів - Сьогодні ми з вами подорожуватимемо разом з Буратіно, веселим, але не дуже слухняним. Вам треба бути уважними, щоб допомогти йому. а) Усний рахунок. - Наш герой кудись поспішає, з’ясуємо, як пролягав його шлях. Приклад для обчислення: 5+5 = 3+6 = 10-6 = 9-2 = 4+4 = 7-4 = 8-5 = 3+2 =
Показ відеофрагмента Хвилинка-пізнайка. * На Землі є 230 видів черепах. Вони живуть у морях, річках, пустелях, на болотах. Тривалість їхнього життя — від 123 до 152 років. Черепахи вибрали собі дуже вдалий, надійний, спосіб за¬хисту від ворогів. За найменшої небезпеки черепаха хо¬вається у панцир, який складається з двох частин (верхньої і нижньої). Серед черепах є гіганти і карлики. Найбільша має довжину 2м і вагу 600кг, а найменша — довжиною 10 см і вагою 100 г. — Буратіно потрапив до будиночка під номе¬ром 5. 2. Каліграфічна хвилинка. Письмо цифри 5. Ця цифра має три елементи. Починаємо писати пряму похилу близько середини верхньої частини клітинки і ведемо до середини. Не відриваючи руки, описуємо правий півовал, який не торкається правої сторони клітинки. Від першого елемента пишемо горизонтальну лінію. - У давнину мешканці Риму вигадали свій запис чисел, а п'ятірку — саме так. Відведіть великі пальці кожної руки вбік. Ви помітили — великий та безіменний пальці утворили цифру V.
3. Повторення складу числа 5. — Для того, щоб росла квіточка, потрібен дощик. Яка краплинка упаде на квіточку з. серединкою 5? (Діти називають суму чисел, яка дорівнює п'яти). 1+2 1 + 4 1+0 5 + 4 5 + 2 4. Повторення про непарні числа. — Яке число 5? (Непарне). — Які серединки будуть поряд у квіточках? (Непарні числа: 1, 3, 7, 9). — Буратіно прийшов у гості до Мальвіни. Він приніс їй гостинці. 5. Усна задача У Мальвіни було 1 яблуко. Буратіно приніс їй ще 5 яблук. Скільки яблук стало у Мальвіни ?
II. Повідомлення теми уроку. — Мальвіна хоче навчити Буратіно додавати і віднімати число 5. III. Виклад матеріалу. — Буратіно не любить вчитися, тому в нього ви¬никли труднощі. Щоб допомогти нашому герою, треба пригада¬ти компоненти дій при додаванні та відніманні чисел.
Додавання числа 5 Віднімання числа 5
Доданок 1 2 3 4 5 Зменшуване 10 9 8 7 6 5 Доданок 5 5 5 5 5 Від’ємник 5 5 5 5 5 5 Сума 6 7 8 9 10 Різниця 5 4 3 2 1 0
— Буратіно вирішив, що з прикладами впо¬рається сам. Чи все він правильно розв'язав? Знайдіть помилки та обчисліть правильно. (Учні записують приклади в індивідуальну картку). 8-5 = 2 10-6 + 5 = 8 4 + 5= 10 6-5 + 6 = 7 10-5 = 5 5 + 3-4 = 2
Задача. На першій квітці сиділо 2 метелики, а на другій квітці — на 5 метеликів більше. Скільки метеликів сиділо на другій квітці? - Про що йдеться в задачі? - Скільки метеликів на першій квітці? - Скільки метеликів на другій квітці? - Про що запитується в задачі? - Яку дію виконаємо, щоб розв'язати задачу? Чому? (Учні записують розв'язок задачі та звіряють з екраном). — Буратіно не захотів більше вчитися і почав бавитись. Мальвіна вирішила закрити його в комірчині. Фізкультхвилинка (під музичний супровід). IV. Усвідомлення і осмислення матеріалу. Задача. Коли Буратіно йшов до комірчини, він порахував, що у будиночку Мальвіни 6 вікон, а в комірчині на 5 вікон менше. Скільки вікон в комірчині? — Домалюйте кількість вікон у комірчині. (Учні працюють в індивідуальній картці). Правило. — Виведемо правило. Яку дію треба виконувати за умови: Більше на ... віднімання Менше на… додавання Завдання. — Щоб вийти з комірчини, Буратіно треба підібрати правильний ключ. (Учні з'єднують приклад з відповіддю і перевіряють правильність виконання на екрані). 8-5 = 0 2 +5 = 7 5-5 = 6 1+5 = 3 V Підсумок уроку. — І ось Буратіно на волі. А подумки він пригадує події цього дня. Допоможемо йому. - Яку тему Мальвіна пояснювала Буратіно? - Який вид задач вони розв'язували? - Що нового запам'яталося з уроку? - Ви були всі уважні, активні, тому ми змогли допомогти Буратіно.
|
Категорія: Математика 1 клас | Додав: INK
Заклад:|Автор:Комарова Інна Анатоліївна E W
|
Переглядів: 3508 | Завантажень: 628
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|