Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач.
| 01.03.2013, 13:28 |
ХІД УРОКУ І. Організація класу. ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів. – Сьогодні у нас з вами цікавий урок математики. Ми відправимося у подорож по Математичному океану. Під час подорожі ми будемо знаходити значення виразів, що містять дужки і розв’яжемо задачу, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, виконані завдання, будете отримувати кораблики і в кінці уроку визначимо, хто найкраще здійснив подорож Математичним океаном. – Ось перед вами карта цього океану.
ІІІ. Відтворення і корекція знань. 1.Усний рахунок – Щоб відправитись у подорож, ми маємо підготувати корабель до великого плавання. Та ще всі моряки повинні вміти визначати своє місце знаходження. Зараз ми працюємо з координатною таблицею:
А Б В Г Д Е Є Ж 2 5 6 8 9 6 8 8 10 3 10 10 11 16 8 13 14 12 4 14 17 15 18 13 17 16 16 5 16 18 18 20 17 20 19 18
– Яка координата числа 3Б (5А, 4Е …)? – Перевірили. Всі згодні? (Хто згодний, той піднімає сигнальну картку зеленого кольору, а хто не згодний – червоного кольору) 2. Слухаємо задачу. Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці? – Якою дією ти дізнався? Чому? – Хто отримав таку ж відповідь? – Молодці! Підготували корабель, визначили координати. Відправимося на Числовий острів. Подивіться на цей ряд чисел і знайдіть закономірність побудови. 2, 4, 6, 7, 8, 10, 12… – Як назвати їх одним словом? (Парні.) – Яке число зайве? Чому? – Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (14, 16, 18.) – Всі моряки ведуть бортові журнали. Отже, сьогодні і ми зробимо записи. Відкрили зошити, записали число нашої подорожі. 3. Каліграфічна хвилинка – Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве? – Давайте згадаємо, як пишеться цифра 7. ІV. Узагальнення і закріплення знань. – Вирушаємо і потрапляємо на Обчислювальний острів. Тут мешкають гноми, які дуже люблять розв’язувати приклади. Вони підготували приклади, які вам треба розв’язати. – Ось перше завдання від гномів. 17 – (6 + 2) = 9 17 – 6 + 2 = 13 - Чим схожі приклади? - Чим відрізняються? - Чому різні відповіді? – Яку першу дію виконуємо у виразах з дужками? – Яку роль відіграють дужки у прикладі? – Чим відрізняється другий вираз від першого? – Зараз виконаємо самостійно. 4.Самостійна робота (3 – 4 хв) -2 учні біля дошки зворотньої сторони – Знайшли на сторінці 41 № 200 – Перший рядок виконує перший стовпчик … – Давайте виконаємо перевірку. – Вирушаємо далі і потрапляємо на Острів відпочинку. Рухівка (під музику) – Увага! Ми наближаємося до мису Задачного. (Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках: 1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині? 2.. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося? З іншими працюємо колективно) – Тут розташоване селище, в якому живуть люди, що розводять корів. І мешканці цього селища підготували задачу № 204. Знайшли задачу під № 204 – Про що йде мова у задачі? – Що відомо про молоко? – Скільки літрів молока надоїли вранці? – Чи відомо скільки надоїли літрів молока ввечері? – А що сказано? – Що зробили з молоком вечірнього удою? – Скільки залишилося літрів молока? – Що запитується у задачі? – Чи можемо зразу дати відповідь на питання? Чому? – Можемо дізнатися скільки літрів молока надоїли ввечері? – Якою дією? Чому? – Тепер можемо дати відповідь? – Якою дією? Чому? – Яка перша (друга) дія? 1) 9 – 1 = 8 (л) 2) 8 – 3 = 5 (л) Складіть вираз: 9-1-3 =5 (л) – Яка відповідь?
– Наступна зупинка – Геометрична бухта. Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут прапор майорить? Це ж пірати! Допоможемо врятуватись від них жителям бухти? Для цього нам необхідно виконати піратські вимоги, а саме розв’язати геометричні завдання. – Роздивіться що викладено з геометричних фігур? Впізнали? Які геометричні фігури використали? – Скільки трикутників, чотирикутників? – Накресліть у журналі своєму перший відрізок завдовжки 3см, а другий на 5см довший від першого. V. Підсумок уроку. – Молодці ті учні, які отримали найбільшу кількість корабликів. – Вони найкраще працювали на уроці і на згадку про цю подорож отримують пам’ятні медалі. – В тих у кого менше корабликів, вони теж добре працювали, але надалі треба намагатися працювати краще. – А ті, хто не отримав жодного кораблика, тим потрібно бути активнішим, працювати. На наступному уроці ви будете працювати краще і одержите свої медалі.
|
Категорія: Математика 2 клас | Додав: Alina
|
Переглядів: 1969 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 2.5/2
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|