Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Ознаки і властивості предметів. Розвиток просторових уявлень. Взаємне розміщення предметів.
| 12.03.2013, 22:44 |
Математика 3 клас (інклюзивне навчання) (за програмою для спеціальних класів для дітей зі складними порушеннями розвитку спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей)
Тема . Ознаки і властивості предметів. Розвиток просторових уявлень. Взаємне розміщення предметів. Мета: - навчальна: узагальнювати та систематизовувати математичні уявлення, які на елементарному рівні відображають ознаки, властивості, відношення предметів навколишнього світу, пов’язані з їх формою, кольором, розміром, взаємним розміщенням на площині або у просторі. Удосконалювати уміння рахувати у прямому та зворотному напрямку.
- корекційно – розвивальна:сприймання мовлення вчителя на слухо – зоровій основі та за допомогою жестів;збагачення словникового запасу; розвивати уміння зосереджуватись на предметі вивчення, використовувати набутий досвід у навчальній діяльності, просторові уявлення, логічне мислення . - виховна: сприяти вихованню доброзичливості, відповідальності за результати праці.
Мовленнєвий матеріал: казка «Червона Шапочка», кошик,колобок,лисиця,метелики, сонечко, трава, квітки, сходинки, зверху,вище, нижче, знизу,вгорі,вниз. - Прочитай слово. Я прочитав. - Розв’яжи приклади Я розв’язав приклади. - Розглянь малюнок, хто там зображений? - Де…? …. зверху,вище, нижче, знизу,вгорі,вниз. Обладнання: склади з порядковими номерами до слова «математика», таблички, таблиці складу числа, підручник «Математика 2 клас»,демонстраційні картки із зображенням навчального приладдя, плакат із зображенням Червоної шапочки, демонстраційні картки зі словами: , піктограми настрою – «смайлики».
Посібники і матеріали: Підручник Мацько 2 клас(для глухих дітей)
Тип уроку. Урок-мандрівка королівством «Математика» разом з героями казки «Червона шапочка». Хід уроку: I. Організаційний момент. 1. Рефлексія. 2. Визначення учня щодо початку роботи. - Я рада вітати тебе, у казковому лісі. - Назву якого ти дізнаєшся , якщо правильно розташуєш склади, відповідно до їхнього порядкового номера.
- На дошці хаотично розташовані склади: М А Т Е МА ТИ КА 1 2 3 4 5 - Прочитай слово: «МАТЕМАТИКА».
II. Усний рахунок. - Збери яблука в кошик Червоної Шапочки 6 – 5 4 + 1 6 + 3 8-4 10 + 2 III. Знайомство з темою уроку. - Сьогодні ми повторимо поняття: зверху,вище, нижче, знизу,вгорі,вниз. - Розглянь малюнок, хто там зображений? - Зображені: колобок,лисиця,метелики, сонечко,трава,квітки,сходинки. - Де колобок? Колобок зверху. - Де лисиця? Лисиця знизу. IV. Актуалізація опорних знань. Робота в зошиті. - Каліграфічна хвилинка. - Робота на стор.12 № 6 – Визнач, як можна розділити на групи дані фігури? ( за кольором, за розміром, за величиною).
№7 – Знайди, що зайве у кожному ряді та поясни, чому цей предмет зайвий. V. Фізкультхвилинка. VI. Закріплення умінь встановлювати просторові відношення. 1. Робота в зошитах. Графічний диктант. Відносно прямокутника, який зображено на сторінці зошита, вгорі справа намалюй коло, вгорі зліва - два трикутники, знизу справа – квадрат. Перевірка здійснюється через порівняння зі зразком. VIІ. Домашнє завдання. Намалювати школу. Зобразити на якому поверсі: їдальня, клас, кабінет лікаря, бібліотека, групова кімната, спальня, актова зала. VIII. Підсумок уроку. 1. Рефлексія. - Покажи, будь ласка, як тобі подорожувалося, з яким настроєм, легко чи важко, цікаво чи не цікаво? (Учень показує піктограми настрою - «смайлики»).
|
Категорія: Математика 3 клас | Додав: Виктория
Заклад:|Автор:Виктори E W
|
Переглядів: 1715 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|