П`ятниця, 14.08.2020, 05:52,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Математика » Математика 4 клас

Нумерація трицифрових чисел 4 клас
[ Викачати з сервера (2.07 Mb) ] 14.02.2013, 09:48
[size=13]Урок2. Нумерація трицифрових чисел. Множення й ділення зчислами 0 і 1. Задачі на знаходження суми двох добутків
Мета: Провести бесіду про значення числа 0 у записі числа; повтори¬ти множення й ділення з числами 1 і 0 та правила множення й ділен¬ня суми на число та ділення числа на добуток; розвивати в учнів уміння розв’язувати задачі двома способами.
Обладнання: Картки для індивідуальної роботи, нумераційна таблиця, предметні малюнки, таблиця для усної гри.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Контроль і закріплення знань учнів
1. Робота за картками (диференційовано).
2. Робота з нумераційною таблицею.
Сотні Десятки Одиниці
∆∆∆∆ ∆∆ ∆∆∆∆∆

У таблиці позначками (∆) записані числа. Учні читають числа й за¬писують їх на дошці та в зошиті.
3. Завдання для опитування.
• Назвати 6 чисел натурального ряду, починаючи від 186; від 325.
• Прочитати числа: 423, 840, 224. Що означає у запису цих чисел чис¬ло 4? Цифра 0? Скільки в даних числах одиниць кожного розряду?
4. Робота за вправою № 10 у підручнику.
5. Обчислити значення кожного виразу двома способами.
(2 + 7) • 5 (18 + 24) : 6 24 : (3 • 2)
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Повторення правила множення на числа 0 і 1.
Пояснити, як знайшли результат.
1 • 5 = 5
5 : 1 = 5 0 • 4 = 4
0 : 3 = 0
Формулювання загальних правил.


2. Коментоване розв’язування вправи № 13.

3. Розв’язування задачі № 14 (двома способами).


4. Самостійне розв’язування прикладів № 16 із взаємоперевіркою.
5. Вправа на розвиток уваги. Гра «Швидка лічба».
Двоє учнів (по черзі) відшукують числа в таблиці від 101 до 120, на¬зивають їх. Перемагає той, хто швидше відшукає й назве числа. Роботу можна проводити 2–3 рази.
101 111 105 103 112
108 115 110 106 114
100 117 107 116 119
113 104 109 102 118

IV. Підсумок уроку
— Які правила щодо множення і ділення чисел 0 і 1 вивчили на уро¬ці? Сформулюйте їх.
V. Домашнє завдання
№ 18, 19.
Джерела:
1. Періодичні видання ВГ «Основа» «Зростаємо разом»
2. Федорченко Т. А. Математика. 4 клас. І семестр. – Х.: Вид. група «Основа», 2010. – 136 с. – (Початкова школа. Мій конспект).
Категорія: Математика 4 клас | Додав: INK Заклад:|Автор:Комарова Інна Анатоліївна E W
Переглядів: 3439 | Завантажень: 581 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]