П`ятниця, 14.08.2020, 06:02,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Математика » Математика 4 клас

Задачі на знаходження відстані за швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці.
[ Викачати з сервера (2.59 Mb) ] 12.02.2013, 01:22

Тема: Задачі на знаходження відстані за швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці.
Мета уроку:
• Формувати компетентність учнів у розв’язанні задач на знаходження відстані за швидкістю і часом, спираючись на знання дітей попереднього уроку.
• Удосконалювати навички учнів у знаходженні значень виразів на додавання і віднімання, розвивати логічне мислення, увагу, мову учнів, учити коментувати хід розв’язання.
• Виховувати інтерес до предмета.
Обладнання: Схеми, таблиці, індивідуальні картки, мультимедійна система комп’ютер.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
1.Організаційний момент .
Привітання.( Слайд №1)
Діти, до нас на урок сьогодні завітали гості. Тож давайте привітаємо їх.
Ми вам раді, люди добрі, і вітаєм щиро вас,
І запрошуєм ласкаво на урок в 4 клас.
Автотренінг:
Давайте згадаємо ваш автотренінг.
Я – учень , я ходжу до школи. Мене навчають вчитись, я все розумію, я хочу все знати.
2.А зараз реклама уроку (Слайд №2)
Урок має бути:
1.цікавим
2.навчальним
3.гарним
4 практичним
5.продуктивним Ми будемо :
1.активними
2.розумними
3.дисциплінованими
4.уважними
Отже якщо ми будемо такими, ми разом проведемо цікавий , творчий урок.
І урок у нас не звичайний. Ви відкриєте для себе одну із таємниць мудрості. Для цього потрібно наполегливо працювати й гідно пройти всі етапи уроку.
На вас чекає (Слайд № 3)
• Хвилинка каліграфії
• Хвилинка швидкого обчислення із сюрпризом
• Ситуація успіху
• Проблемна ситуація
• Засвоєння нових знань
• Фізкультхвилинка
• Коментоване розв’язання задачі
• Перевір задачу у сусіда
• Застосування набутих знань
3.Актуалізація опорних знань
• Хвилинка каліграфії.
Сядьте рівно , відкрийте зошити, згадайте правила письма і прописуємо число 29, яке складається з двох цифр 2 і 9.(запис ППЗ )
Метод «мікрофон»
Як ви вважаєте , чому на хвилинці каліграфії ми писали число 29?
Що ще в житті може означати це число?
(Дату народження,29 грн. може коштувати машинка, 29 учнів у класі, 29 метрів відстань від нашого класу до їдальні і т.д.)
Добре впорались . Рухаємось далі.
• Хвилинка швидкого обчислення із сюрпризом.
Покажемо , на скільки швидко і вправно у 4 класників працює «мозковий комп’ютер» . Розв’язати приклади і знайти ключове слово – перевірку.
+ 54408 - 48350 +2120
973 9405 1080

12 м 80 см. - 8м.07 см. 360 – 37 3600:100
276*1 60:3
Відповіді числа: 3200, 55381 ,323,36,20,276,473,38945
Л М Д Е Ь Ц О О
(МОЛОДЕЦЬ) (Слайд № 4)
4.Повідомлення теми уроку
Пригадаймо, які задачі розв’язували на попередньому уроці? Навести приклади.
Створення ситуації успіху. (починається запис з ППЗ)
• Задача на знаходження швидкості
• Складіть обернену задачу , щоб знайти відстань ( зупинка на записі)
Діти а чи достатньо в нас знань щоб виконати це завдання?
(що таке обернена задача ми знаємо , а щоб знайти відстань у нас проблема) Як розв’язати таку задачу?Скажіть хто здогадався чим ми будемо сьогодні на уроці займатися?Хто може назвати тему уроку?Висловіть свої думки.
А що нам потрібно знати, щоб розв’язати нашу проблему?(знання попереднього уроку)Послухайте чи так ми думали ( продовження запису ППЗ)
5.Первинне сприйняття нового матеріалу.
Давайте заглянемо в підручник сторінка 61 , адже це джерело знань і переконаємось іще раз в правоті наших думок.
Читання хором висновку в підручнику.
Застосуймо наші знання практично. Діти я вам зараз назву рухомий об’єкт, а ви висловіть свої припущення з якою швидкістю вони можуть рухатись.
На сторінці 61 у підручнику № 391 за даними таблиці знайдемо відстані.
Висновок: щоб знайти відстань, треба швидкість помножити на час.
Фізкультхвилинка
Віконце ми відкрили,
Повітря запросили
До нашої кімнати,
У гості завітати.
Всі руки піднімаймо
Та глибоко вдихаймо.
Раз, два, три, чотири, п’ять-
Легені будем тренувать.
6. Узагальнення та закріплення знань.
Скажіть а хто такі туристи?Яким видом транспорту вони подорожують?По яких місцях вони подорожують?( Слайд № 5,6)
(нагадати про місячник протипожежної безпеки, пустощі з вогнем у лісі)
А тепер послухайте задачу:(На екрані запис задачі. Учні читають вголос. Подивіться на скорочений запис.) (Слайд № 7,8)
П. – 7 год, 35 км.
Авт. - 10 год, ? км.,якщо на 40 км/год більша
(повний аналіз задачі з поясненням біля дошки)
Фізхвилинка ( Рухівка про туристів)
Диференціація
Для учнів , хто зрозумів задачу і зможе її записати самостійно – працює в зошитах.
Для учнів які мають труднощі є записи – підказки
1) : =
2) + =
3) * =
Робота в парі
Перевір свого сусіда. Обміняйтесь зошитами і перевірте виконання задачі.(взаємоперевірка).
Висновок:Що треба знати, щоб знайти відстань?
7.Домашнє завдання (Слайд № 9)
1. Обов’язковий мінімум – ст. 62.№396,397.(інструктаж по виконанню)
2.Творче завдання ( скласти ускладнену задачу на знаходження відстані за зразком який ми виконали в класі).
8. Підсумок навчальної діяльності.
Ми пройшли всі етапи уроку .
Метод «Не завершене речення»
Закінчіть речення:
«Я сьогодні на уроці зрозумів……»
«Чи помітили ви закономірність між трьома величинами …»
«В яких галузях нашого життя ми можемо використати знання з математики?»
Метод «асоціативний кущ»
Математика (спорт, медицина, мистецтво,будівництво,бізнес,наука,сім’я , майбутня професія, культура і практичне використання)
Настав час відкрити для себе одну із таємниць мудрості.(Отримання нових знань)
Оцінювання (Вчитель оцінює дітей відповідно до критерій).( Слайд № 10)
Категорія: Математика 4 клас | Додав: Natali
Переглядів: 5405 | Завантажень: 877 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]