Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Задачі на знаходження відстані за швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці.
[ Викачати з сервера (2.59 Mb)
]
| 12.02.2013, 01:22 |
Тема: Задачі на знаходження відстані за швидкістю і часом. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. Мета уроку: • Формувати компетентність учнів у розв’язанні задач на знаходження відстані за швидкістю і часом, спираючись на знання дітей попереднього уроку. • Удосконалювати навички учнів у знаходженні значень виразів на додавання і віднімання, розвивати логічне мислення, увагу, мову учнів, учити коментувати хід розв’язання. • Виховувати інтерес до предмета. Обладнання: Схеми, таблиці, індивідуальні картки, мультимедійна система комп’ютер. Тип уроку: Урок засвоєння нових знань. Хід уроку 1.Організаційний момент . Привітання.( Слайд №1) Діти, до нас на урок сьогодні завітали гості. Тож давайте привітаємо їх. Ми вам раді, люди добрі, і вітаєм щиро вас, І запрошуєм ласкаво на урок в 4 клас. Автотренінг: Давайте згадаємо ваш автотренінг. Я – учень , я ходжу до школи. Мене навчають вчитись, я все розумію, я хочу все знати. 2.А зараз реклама уроку (Слайд №2) Урок має бути: 1.цікавим 2.навчальним 3.гарним 4 практичним 5.продуктивним Ми будемо : 1.активними 2.розумними 3.дисциплінованими 4.уважними Отже якщо ми будемо такими, ми разом проведемо цікавий , творчий урок. І урок у нас не звичайний. Ви відкриєте для себе одну із таємниць мудрості. Для цього потрібно наполегливо працювати й гідно пройти всі етапи уроку. На вас чекає (Слайд № 3) • Хвилинка каліграфії • Хвилинка швидкого обчислення із сюрпризом • Ситуація успіху • Проблемна ситуація • Засвоєння нових знань • Фізкультхвилинка • Коментоване розв’язання задачі • Перевір задачу у сусіда • Застосування набутих знань 3.Актуалізація опорних знань • Хвилинка каліграфії. Сядьте рівно , відкрийте зошити, згадайте правила письма і прописуємо число 29, яке складається з двох цифр 2 і 9.(запис ППЗ ) Метод «мікрофон» Як ви вважаєте , чому на хвилинці каліграфії ми писали число 29? Що ще в житті може означати це число? (Дату народження,29 грн. може коштувати машинка, 29 учнів у класі, 29 метрів відстань від нашого класу до їдальні і т.д.) Добре впорались . Рухаємось далі. • Хвилинка швидкого обчислення із сюрпризом. Покажемо , на скільки швидко і вправно у 4 класників працює «мозковий комп’ютер» . Розв’язати приклади і знайти ключове слово – перевірку. + 54408 - 48350 +2120 973 9405 1080
12 м 80 см. - 8м.07 см. 360 – 37 3600:100 276*1 60:3 Відповіді числа: 3200, 55381 ,323,36,20,276,473,38945 Л М Д Е Ь Ц О О (МОЛОДЕЦЬ) (Слайд № 4) 4.Повідомлення теми уроку Пригадаймо, які задачі розв’язували на попередньому уроці? Навести приклади. Створення ситуації успіху. (починається запис з ППЗ) • Задача на знаходження швидкості • Складіть обернену задачу , щоб знайти відстань ( зупинка на записі) Діти а чи достатньо в нас знань щоб виконати це завдання? (що таке обернена задача ми знаємо , а щоб знайти відстань у нас проблема) Як розв’язати таку задачу?Скажіть хто здогадався чим ми будемо сьогодні на уроці займатися?Хто може назвати тему уроку?Висловіть свої думки. А що нам потрібно знати, щоб розв’язати нашу проблему?(знання попереднього уроку)Послухайте чи так ми думали ( продовження запису ППЗ) 5.Первинне сприйняття нового матеріалу. Давайте заглянемо в підручник сторінка 61 , адже це джерело знань і переконаємось іще раз в правоті наших думок. Читання хором висновку в підручнику. Застосуймо наші знання практично. Діти я вам зараз назву рухомий об’єкт, а ви висловіть свої припущення з якою швидкістю вони можуть рухатись. На сторінці 61 у підручнику № 391 за даними таблиці знайдемо відстані. Висновок: щоб знайти відстань, треба швидкість помножити на час. Фізкультхвилинка Віконце ми відкрили, Повітря запросили До нашої кімнати, У гості завітати. Всі руки піднімаймо Та глибоко вдихаймо. Раз, два, три, чотири, п’ять- Легені будем тренувать. 6. Узагальнення та закріплення знань. Скажіть а хто такі туристи?Яким видом транспорту вони подорожують?По яких місцях вони подорожують?( Слайд № 5,6) (нагадати про місячник протипожежної безпеки, пустощі з вогнем у лісі) А тепер послухайте задачу:(На екрані запис задачі. Учні читають вголос. Подивіться на скорочений запис.) (Слайд № 7,8) П. – 7 год, 35 км. Авт. - 10 год, ? км.,якщо на 40 км/год більша (повний аналіз задачі з поясненням біля дошки) Фізхвилинка ( Рухівка про туристів) Диференціація Для учнів , хто зрозумів задачу і зможе її записати самостійно – працює в зошитах. Для учнів які мають труднощі є записи – підказки 1) : = 2) + = 3) * = Робота в парі Перевір свого сусіда. Обміняйтесь зошитами і перевірте виконання задачі.(взаємоперевірка). Висновок:Що треба знати, щоб знайти відстань? 7.Домашнє завдання (Слайд № 9) 1. Обов’язковий мінімум – ст. 62.№396,397.(інструктаж по виконанню) 2.Творче завдання ( скласти ускладнену задачу на знаходження відстані за зразком який ми виконали в класі). 8. Підсумок навчальної діяльності. Ми пройшли всі етапи уроку . Метод «Не завершене речення» Закінчіть речення: «Я сьогодні на уроці зрозумів……» «Чи помітили ви закономірність між трьома величинами …» «В яких галузях нашого життя ми можемо використати знання з математики?» Метод «асоціативний кущ» Математика (спорт, медицина, мистецтво,будівництво,бізнес,наука,сім’я , майбутня професія, культура і практичне використання) Настав час відкрити для себе одну із таємниць мудрості.(Отримання нових знань) Оцінювання (Вчитель оцінює дітей відповідно до критерій).( Слайд № 10)
|
Категорія: Математика 4 клас | Додав: Natali
|
Переглядів: 5690 | Завантажень: 895
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|