Субота, 21.12.2024, 08:23,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Природознавство » Природознавство 4 клас

ВОДОЙМИ УКРАЇНИ
14.02.2013, 17:03

Конспект уроку з курсу «Я і Україна. Природознавство»
у 4 класі
ТЕМА : « ВОДОЙМИ УКРАЇНИ»
МЕТА :- ознайомити учнів із поняттями водойми, джерела, озера, болота, моря та їх значеннями в житті людини;
- розвивати вміння спостерігати, робити висновки, узагальнювати;
- виховувати дбайливе ставлення до водойм, необхідність їх оберігати.
ОБЛАДНАННЯ: фізична карта України, мультимедійна установка, ілюстрації, схеми, контурні карти.
ХІД УРОКУ
І.ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.
1.Хвилинка спостережень.
Фіксування погоди дня у календарях спостережень.
2.Природничий диктант:
- територія суші, що має рівну поверхню, - це…(рівнина);
- рівнини поділяються на…(низовини і височини);
- низовини позначаються на карті…(зеленим кольором);
- височини позначають на карті…(жовтими і світло-коричневими кольорами);
- на півночі України розташована…(Поліська) низовина;
- південь України займає…(Причорноморська) низовина;
- невелике заглиблення з крутими схилами – це…(яр);
- гори – це…(ділянки земної поверхні, що високо підняті над рівнинами);
- гірський хребет – це…(ряд гір);
- найвища вершина України – це …(Говерла);
- найвища вершина Кримських гір – це…( Роман- Кош ).
ІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
1.Відгадування загадки.
Відома звіку рідина, усяк її вживає,
Буває хмаркою вона, пушинкою буває,
Бува, як скло, крихка, тверда…
Звичайно це –( вода).
2.Евристична бесіда.
- Що змінилось би на Землі, якби зникла вода? Чому?
- Як і для чого людина використовує воду?
- Де у природі є вода?
- Яким кольором на карті й глобусі позначають воду?
- Як можна одним словом назвати моря, річки, озера?
ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
Пояснення нового матеріалу з використанням мультимедійного супроводу.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
1.Робота з підручником.
Читання статті «Водойми України», робота за запитаннями до статті.
2.Водойми нашого краю.(Повідомлення учнів).
3.Робота з фізичною картою України.
4.Практична робота Визначення водойм на фізичній карті Україні.
VI. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ.
1.Інтерактивна вправа « Озвуч позицію».
Питання для обговорення «Людина для водойм друг чи ворог? Що конкретно я, як учень, можу зробити для збереження водойм?».
2.Розгадування ребусів на тему «Водойми України».
VII. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.
Диктант ТАК чи НІ
Вода – найбільш поширена речовина на землі. (так)
Вода є всюди : в морях, океанах, ґрунтах, річках, повітрі. (так)
Вода може бути лише в двох станах. (ні)
Життя на Землі є можливим без води. (ні)
Вода входить до складу живих організмів. (так)
Водойми бувають природними і штучними. (так)
Ріка Дніпро бере свій початок в Україні. (ні)
Азовське море є глибшим за Чорне. (ні)
Найбільшим прісним озером України є озеро Ялпуг. (так)
VIII. Домашнє завдання.
Опрацювати статтю у підручнику ( с. 110-116), дати відповіді на запитання, за бажанням скласти кросворд «Водойми України».
Категорія: Природознавство 4 клас | Додав: Natali
Переглядів: 10339 | Завантажень: 29 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/1

Схожі матеріали

Всього коментарів: 1
1 ирина  
Методично вірно розроблений урок



Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]