Увага! Завдання
виконувати тільки
ручкою.
23.03.2013
Олімпіадні завдання з української
мови 4
клас 1 .Прочитай прислів’я у транскрипції і запиши його.
5б.
[
ран':і пташки
росу
пйут'
а п'ізн'і
-
сл'ози
л':ут'] 2.Виправ помилки і розстав потрібні
розділові знаки. У третьому реченні підкресли граматичну
основу та визнач
відмінок
іменників.
8
б.
Кто
піклуєця про
здоровя
дерев. Це робить
дятел. Дятел
перелітає з дерева
на дерево за
глядає в кожну щілину.
Від гострого дзйоба дятла
не
зховатися жодній
шкідливій
комахі. Склади і
запиши речення із звертанням за
змістом тексту. _ 3.Поєднай числівники з іменниками, запиши
утворені словосполучення. 6
б. 11
(кінь) -
_______________________________________________ 50
(день)
-_______________________________________________ 6(вівця) -
______________________________________________
9(курча)-
______________________________________________ З
одним словосполученням склади речення і запиши
його._ 4.
Доповни схему інформацією, якої не
вистачає.
10
б.
Запиши 3
слова, основи яких можуть бути записані у цій
схемі.____________ __________________________________________________________________ Що поєднує усі
записані тобою
слова?_________________________________ __________________________________________________________________ 5. Запиши словосполучення, підкресли
в них прикметники, ужиті в переносному
значенні.
6
б. Гострий
(слово, сокира, олівець, зуби, біль, суперечка). ______________ 6. Ти полюбляєш слухати цікаві історії?
Найкращі розповідачі – наші бабусі
й дідусі! Яку дивовижку історію ти почув (почула)
від них? Перекажи її,
поділись з нами! (12-15 речень).
15 б.
Оленка З., учениця 4
класу, своє оповідання розпочала так:
«Якось приїхав до нас із села дідусь Назар.
Такий спритний до цікавих історій!
Ввечері, коли всі зібралися біля столу,
він розповів дивовижну історію. Ось
послухайте …» А може
цікаву історію тобі розповів твій
друг?
|