Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Українська народна казка “ Рукавичка ”. 2 клас
[ Викачати з сервера (760.0 Kb)
]
| 09.02.2013, 22:50 |
Тема. Хоч не пишно, аби затишно. Українська народна казка “ Рукавичка ”.
Мета:поглиблювати знання учнів про казку як вид усної народної творчості, вчити виділяти в тексті дійових осіб, спостерігати за структурою і сюжетом казки; розвивати навички діалогічного мовлення, правильно інтонувати речення; вдосконалювати техніку читання учнів, використовуючи різні види робіт над текстом; формувати уміння переказувати казку, зіставляючи зміст прочитаного тексту й ілюстрації; збагачувати активний словниковий запас; вчити правильно висловлювати свої думки; виховувати бажання бути щирим, добрим.
Обладнання: мультимедійна дошка, презентація, маски тварин, картки для роботи в групах, тестові завдання.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
Нумо, дітки, підведіться. Один одному всміхніться. Чули, вже дзвенів дзвінок – Починаємо урок. У нас сьогодні в класі свято, Гостей зібралося багато. Ану ж до них ви поверніться І веселенько так всміхніться, І всі разом скажіть їм: 5 Добрий день!
Наш девіз: ( Слайд 3 )
Думати — швидко, Відповідати — чітко, Працювати — дружно, Запам'ятовувати — міцно.
II. Мовна розминка. ( Слайд 4 )
1. Читання складової таблиці.
2. Робота над скоромовкою. ( Слайд 5 ).
Хитру сороку спіймати морока, А на сорок сорок – сорок морок.
III. Перевірка домашнього завдання.
1. Бесіда за прочитаним. - Який розділ почали вивчати? - Чому вони називаються народними? - Яку казку читали вдома?
2. Тест ( Слайд 6, 7 ). 1. Твір «Вовк та козенята» є: а) оповідання; б) казка; в) вірш.
2. Хто головні герої твору? а) вовк, коза, козенята; б) вовк, лисиця, козенята; в) вовк та коза.
3. Як козенята дізналися, що то була не їхня матір? а) козенята впізнали вовка за зовнішнім виглядом; б) козенята впізнали вовка по голосу; в) козенята піддивилися за вовком.
4. Скільки у кози було дітей? а) шестеро; б) семеро; в) восьмеро.
5. Куди ходила коза? а) у поле відпочивати; б) у ліс за їжею; в) на город за капустою.
6. За що коза похвалила дітей? а) за те, що вовкові дверей не відчинили; б) за те, що до вовка не відзивались; в) за те, що добре заховались.
7. Чому козенята залишились живі? а) тому що вовкові вони не смакували; б) тому що вони були слухняними і виконували вказівки мами; в) тому, що добре заховались.
8. Чому цей твір казка? а) тому що її люблять розповідати бабусі; б) тому що в ній звірі розмовляють; в) тому, що її мені читала в дитинстві мама.
6 А тепер дітки обміняйтеся роботами і проведемо взаємоперевірку ( я тобі – ти мені ). Після цього проводжу аналіз тестового завдання.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку. ( Слайд 8 )
Існує книг багато на землі. Вони цікаві, мудрі, гарні. Та кожен з нас, дорослий чи малий, Всяк казочку читати полюбляє.
Казка – це світ чарівний та незвичний, Казка – це диво, сповнене краси. Поринуть в казку, це ж бо так цікаво, Це справді свято, радість для душі.
У казці звірі мову мають, Дерева розмовляють, мов живі. Добро і правда завжди зло долають, Тому і люблять казку і діти, і дорослі всі.
-Сьогодні на уроці ми прочитаємо ще одну казку. А назву її ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку. ( Слайд 9 )
Де ж усі сховались звірі? У якій такій квартирі? Дуже тісна, невеличка Це чудова…(Рукавичка).
V. Фізкультхвилинка.
У країні казочок жив веселий Колобок. Разом з ним усі звірятка Вишикувались на зарядку. Похитали головою, Раз – притупнули ногою, Руки вгору піднесли, Трішки ними потрясли, Нахилились вліво, вправо, Та цього іще замало. Руки вгору, руки вниз, Раз присіли, піднялись. Головою похитали Й працювати знов почали.
VІ. Опрацювання казки “ Рукавичка ”.
1. Комбіноване читання казки вчителем і учнями. ( Слайд 10 )
- Які тварини залізли в дідусеву рукавичку? - Чи в повному об’ємі казка у підручнику? - Якої частини немає?
3. Мовчазне читання казки учнями.
4. Словникова робота. ( Слайд 11 )
шкряботушка біжить скрекотушка де не взявся побігайчик вилазить сестричка суне братик влізла іклан плигає набрідь прибіг
5. Робота в групах.
Осінь, осінь… Лист жовтіє. З неба часом дощик сіє. Червонясте, золотисте Опадає з дерев листя. На прогулянку підем, Там листочків наберем. Будемо листки збирати, Разом з ними працювати.
7 А зараз за кольором листочка сформували групки ( 4 кольори листочків – 4 групи ). У вас на парті лежить великий листочок відповідного кольору. Сідаємо в групках за кольором листочків.
1 група: “ Логікомудрія ” ( Слайд 12 ) Девіз: Зуміємо!
Розплутайте порівняння:
дужий, як лисиця вірний, як заєць швидкий, як ведмідь кучерявий, як собака хитрий, як баран голодний, як вовк
2 група: “ Мовний центр ” ( Слайд 13 )
Девіз: Спробуємо!
З’єднати схему, що відповідає назві героїв казки. - о – = о = лисиця - о – о = о кабан - о = о = ведмідь - о – о – заєць
3 група: “ Математичний центр ” ( Слайд 14 )
Девіз: Зможемо!
- Скільки всього звірів було в рукавичці? Назвіть їх. - Хто прийшов перед вовком? - Хто прийшов п’ятим? - Хто прийшов перший, а хто останній? - Назвіть всіх тварин у порядку збільшення: від найменшої за розміром до найбільшої.
4 група: “ Центр кмітливості ” ( Слайд 15 )
Девіз: Це нам під силу!
Знайти пару:
Мишка скрекотушка Жабка сестричка Лисичка шкряботушка Вовчик іклан Кабан братик Зайчик набрідь Ведмідь побігайчик
6. Читання казки в ролях.
7. Інсценізація уривку казки.
8. Розвиток зв’язного мовлення.
- Розгляньте малюнки. Кого з героїв художник не зобразив? - Пригадайте, як закінчилася казка? Розкажіть її кінець.
VІІ. Підсумок уроку.
- А зараз підсумок уроку ми проведемо у вигляді інтерв’ю. - Яку казку ми прочитали? - Які герої казки вам запам’яталися? - Чого навчає нас ця казка?
Оцінювання учнями своєї роботи. Візьміть личка та намалюйте посмішку залежно від того, як ви працювали на уроці: ( Слайд 16 )
- працював ефективно, творчо, активно;
- старався - працював нижче своїх можливостей
VІІІ. Домашнє завдання. ( Слайд 17 )
1 гр. Виразно читати казку за особами. 2 гр. Детально переказувати. 3гр. Скласти загадку про рукавичку. 4 гр. Намалювати ілюстрацію до уривка казки.
Ось і уроку кінець! Хто плідно працював – молодець! Ви дружні й активні були увесь час. І усмішка сяє на ваших устах. Збігла подорож як коротка мить. Час наш дуже швидко біжить, Ще попереду у вас багато кроків І цікавих, і важких уроків.
Дякую за увагу і плідну працю. ( Слайд 18 )
|
Категорія: Українське читання 2 клас | Додав: Oksana
Заклад:|Автор:Штефан Тетяна Олексіївна E W
|
Переглядів: 6328 | Завантажень: 968
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|