Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Виховний захід
[ Викачати з сервера (66.0 Kb)
]
| 15.04.2013, 22:05 |
Виховна година 2 клас
Тема: «Любов – основа світо творення» Мета: - виховувати любов до рідної Батьківщини – України; - вчити любити і шанувати батьків; - виховувати повагу та любов до ближнього; - навчати піклуватися про молодших, поважати старших, жити турботами і радощами близьких; - вчити цінувати дружбу, допомагати товаришу; - турбуватись про братів наших менших; - виховувати милосердя і добре ставлення до оточуючих.
Хід свята
Вчитель. Добро, дружба, любов – одвічні теми поезії, музики, сенс повноцінного людського життя. Дитинство починається з теплих материнських рук, рідної домівки. Сьогоднішня наша розмова буде про найвищий дар людини –любов. Любов до Батьківщини, родини,про дружбу, про любов до всього оточуючого. Людська душа як квітка, як промінь, ніжна і тендітна. Людина з красивою душею щаслива.
Учень. Гостей наших радо усіх зустрічаєм, Для них привітання від класу ми маєм. Ми хочем, щоб ви всі щасливі були, Щоб смуток і горе назавжди пішли.
Учень. Щоб діточки ваші здорові росли, Щоб радість і спокій у дім ваш несли, Щоб був у вас достаток завжди, Щоб ви не знали ніколи біди.
Учень. Сьогодні в нас родинне гарне свято, Зійшлися мами, тата, бабусі, дідусі, Сестрички, братики – усіх нас так багато! Нам так хотілося, щоб зібралися всі.
Вчитель. У нас сьогодні свято – свято ЛЮБОВІ. Любов дає початок всьому живому, що є на землі. Там, де є любов завжди сяє тепле, лагідне сонечко. З’явилось воно і у нас в класі. В цей святковий день воно зігріє нас своїми промінцями.
Промінчик «Мій рідний край, моя земля»
Вчитель. Шановні, якщо ми глянемо на глобус, то побачимо на ньому океани, материки. На материках є багато різних держав і повсюди живуть люди. Людей на землі багато і вони відрізняються між собою за кольором шкіри і розрізом очей, говорять різними мовами, у кожного народу своя культура і свій побут, свої пісні, танці і звичаї. І кожна людина має свою Батьківщину, яку любить над усе на світі. Бо Батьківщина, як рідна ненька, її не можна ані купити, ані заслужити, вона у кожного одна і дається від народження. Діти, скажіть, будь ласка, як називається наша країна? Правильно – Україна. Ось про неї наші діти вивчили вірші.
Учень. Є багато країн на землі. В них озера, річки і долини, Є країни великі й малі, Та найкраща завжди Батьківщина!
Учень. Одна Батьківщина і більш не буває, Місця, де родилися, завжди святі. Хто рідну оселю свою забуває, Той долі не знайде в життя.
Учень. Моя Батьківщина – це вишеньки цвіт, І верби над ставом, й калина. Моя Батьківщина – це мрії політ, Це рідна моя Україна!
Учень. Моя Батьківщина – це наша сімя, Затишний куточок і хата. Це мама, татусь, бабця, дідо і брат, Всі рідні і друзів багато.
Учень. Моя Батьківщина – це злагода й мир, Та небо бездонне й чудове. Це пісня чарівна, що лине до зір, Й дитинство моє світанкове.
Учень. Моя Батьківщина – ліси і поля. Від них в нас і радість, і сила. Це та найсвятіша земля, Що кожного з нас народила.
Вчитель. Молодці! Вірші ви вивчили добре. А зараз ми дізнаємось, чи добре ви знаєте свою Батьківщину. Відповімо на питання: - Столиця України - ……… (Київ) - Найбільша річка, яка протікає по території України називається - …… (Дніпро). - Кожна країна має свої символи – пісня (гімн «Ще не вмерла Україна»), прапор (жовто –блакитний), герб (тризуб ВОЛЯ, батька – сина – св. Духа), рослина (верба, калина).
Промінчик «Моя сімя» (виставка дитячих малюнків на тему «Моя сімя»)
Вчитель. Наступний промінчик на нашому святі – промінчик, який світить нам щодня – сімя. Діти, а ви знаєте, що таке сімя? Хто входить до складу вашої сімї? (відповіді дітей) Учні нашого класу приготували для своїх рідних вірші.
Учень. Матусю рідна, я тебе кохаю, Бо ти найкраща, матінко моя. Ти все для мене робиш, я це знаю, Тож бути доброю у тебе вчуся я. І бути мудрою, й таке ж терпіння мати, Й красивою я хочу бути, як і ти. З шляху правдивого ніколи не звертати, А прямувати чітко до мети.
Учень. У мене таточко серйозний і правдивий. І я таким же бути в нього вчусь. Ми завжди разом, тому я щасливий. І труднощів я також не боюсь. А все робити вчуся так, як тато, І вже навчивсь ремесел багатьох. І хоч роботи завжди в нас багато, Та все здолати можемо ми вдвох.
Учень. Я про бабусю хочу розказати, Вона у нас – це справжня доброта. Вона все вміє: шити, готувати, Хоч доля у бабусі непроста. Які пісні вона для нас співає! Які казки приходять з нею в сни! Вона історії, легенди різні знає, А в погляді її – тепло весни.
Учень. Я розкажу вам про свого дідуся, Бо він у мене справжній трудівник. І я у нього працювати вчуся Й тримати слово, як дідусь, вже звик. Тож з дідусем завжди ми разом всюди, І нам удвох і горе – не біда! Про нас тепер уже всі кажуть люди: «Старий з малим – це нерозлийвода!»
Учень. У мене сестричка малесенька є. До столу тихенько вона підійде. «Ти вчишся? – спитає, - не буду заважати, Але без тебе я буду сумувати.»
Учень. А брат мій старший мене захищає, Усі перешкоди він швидко долає. На нього схожим у всьому я буду, Корисних порад його не забуду.
Учень. На старшу сестру я схожою буду, Корисних порад її теж не забуду. - Навчи мене, сестро, що треба робити, Щоб мама за мене могла лиш радіти.
Учень. Любов в сімї – для всіх-усіх важливо, Бо зігріває і лікує нас вона. Любов земна – справді дивне диво, І нам потрібна лиш вона одна.
Учень. Це ж від любові квітка зацвітає І пташки спів у лісі навесні. І від любові – серденько співає, А дні стають чарівні і ясні.
Учень. Усе найкраще в світі від любові! Це найсвітліше, ніжне почуття. І ми тоді на подвиги готові, Коли любов приходить у житті.
Промінчик «Добра. Дружби.»
Вчитель. Наступний промінчик, який з’явиться у нас в класі - промінчик добра, дружби. Давайте пограємо в гру. Візьміть аркуш паперу і напишіть у стовпчик всіх членів своєї родини. А порід напишіть те що ви б могли зробити, щоб доставити своїм рідним радість і задоволення. (Декілька дітей читає список).
Вчитель. Отже, запам’ятайте: ваші добрі безкорисні вчинки – це радість не лише для тих, кому це адресовано, а й для вас. І ще треба завжди пам’ятати, що добро, зроблене для вас іншими, треба відповідати також добром. А зараз будемо працювати за групами. Необхідно скласти прислів’я або приказку та пояснити його значення. 1 група. Добре діло твори …(сміло). Добрі діла тихо ходять, а злі … (як дзвони дзвонять). Хто людям добра бажає, той …( і собі має).
2 група. Добрі вісті … (не лежать на місці). Без доброго діла немає … (доброго імені). Добре слово і … (мороз зігріває).
3 група. Добре слово людині, … (що дощ в посуху). Роби добро скільки можеш – від цього … (не занеможеш). За добро… (добром платять).
4 група. Добре слово дім будує, а … (зле – руйнує). Слово – ключ, яким … (відкривають серця). З добрим дружись, а …(лихих стережись).
(Відповіді дітей). Вчитель. Послухайте байку.
Трапилась ця історія в лісі. Якось маленьке білченя стрибало з гілки на гілку й раптом зірвалося і впало на сплячого вовка. Вовк прокинувся і схопив білченя. « Не їж мене, вовче, відпусти», - стало проситися мале. «Гаразд, - відповів вовк, - я відпущу тебе. От тільки скажи мені, чого ви, білки. Завжди такі веселі. Як погляну на вас,ви час стрибаєте та граєте. А мені увесь час сумно». «Спочатку пусти мене на дерево, а звідти я скажу тобі, чого ти весь час сумуєш». Вовк відпустив білченя. Воно скочило на гілку й сказало вовкові: «Ти хочеш знати, чого тобі завжди сумно? Тому що ти злий. Тобі злість серце пече. А ми веселі тому, що добрі й нікому зла не робимо.» Так відповіло вовкові білченя й пострибало собі далі.
Вчитель. Чому навчає ця байка. (якщо чиниш добре, то і на серці добре, а злі справи нікому радості не приносять, навіть тому, хто їх чинить.»
Вчитель. А тепер давайте поміркуємо, що таке дружба? Кого можна назвати справжнім другом? (Відповіді дітей). Давайте подивимось інсценізацію вірша А.Костецького «Справжні подруги» і вирішимо чи були дівчата друзями?
Другокласниця Людмила Вранці мамі заявила: - Все! До школи я – не йду! Я не стерплю цю біду. Щастя скінчено моє: Адже в Рити джинси є! І тепер зі мною Рита Відмовляється дружити… Здивувалась мамам дуже: - Ви ж були найкращі друзі!? - Так. Але сказала Рита Поки буду я ходити Не у джинсах, а в спідниці, - Їй не хочеться й дивиться, Бо вона вважає: жінці Для краси потрібні джинси… Мамо! Дружбу виручай. Джинси і мені придбай! Мама спершу подивилась На похнюплену Людмилу, А потім мовила: - Діла-а … Ви - спра-а-вжні Подруги!... – Й пішла… А, ви, що скажите мені. Це – справжні подруги, чи ні? (Відповіді дітей)
Пісня про дружб.
Промінчик «Брати наші менші» (На дошці висять малюнки дітей домашніх улюбленців)
Вчитель. Любов оточує нас кожного дня - до батьківщини, сімї, дружба,добрі вчинки. Неодмінно слід сказати про любов до домашніх улюбленців. Які домашні тваринки є у вас? (Відповіді дітей). Діти приготували віршики.
Учень. Котёнок возится с клубком: То подползет к нему тайком, То на клубок начнет кидаться, Толкнет его, отпрыгнет вбок... Никак не может догадаться, Что здесь не мышка, а клубок.
Учень. Команды знает все мой пёс: Лежать, сидеть, служить. Вчера мне тапочки принёс – Умнее пса не может быть!
Учень. МОЙ ПОПУГАЙ Я выпросил у мамы попугая, Задорного, живого попугая! Я выпросил у мамы попугая, И жизнь моя с тех пор — Совсем другая. Я рад о нем заботиться! Мне быть хорошим хочется! Учень. Черепаха, черепаха Носит панцирь, как рубаху. Ничего прочнее нет. Это же - бронежилет. Острый рог не пробивает, Острый зуб не прогрызает И копытом не разбить. Очень в нём удобно жить.
Пісня «Про кошку беспородную»
Вчитель. Осьі закінчилось наше свято. Неодмінно хочеться закінчити його словами: Л. Толстой «Щоб повірити в добро,потрібно робити його …» Л.Малевич «Життя тоді в щасливих берегах, коли несе нас хвилями доброти.» О.Бальзак «Себелюбство – отрута для дружби.»
Підсумок свята - Діти, в кожного з вас є сердечко напишіть на ньому, що для вас означає СІМ’Я, ДРУЖБА, ДОБРО. Ваші відповіді ми причепимо на промінчики нашого сонечка.
|
Категорія: Весняні свята | Додав: Oksana11
|
Переглядів: 1908 | Завантажень: 148
| Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|