Вівторок, 27.06.2017, 20:25,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » За новим проектом » Діагностичне забезпечення

Анкета “Рівень комунікативної активності учня”
13.12.2015, 22:21

Анкета “Рівень комунікативної активності учня”

1. Чи відчуває учень потребу у спілкуванні з людьми?

а) часто  (5)

б) інколи (3)

в) дуже рідко (1)

 2.  Як діє учень, коли стикається з проблемою?

      а) довго думає, як вчинити вірно та приймає рішення самостійно (5)

      б) звертається за допомогою до ровесників, дорослих, вислуховує їхні пропозиції та обирає на його погляд найкращу (3)

      в)  очікує вирішення проблеми іншими особами (1)

     3. Чи переживає учень, коли стосунки з колективом (групою) не складаються?

      а) дуже переймається (5)

      б) коли як (3)

      в) байдужий (1)

    4.  Як поводить себе учень у конфліктній ситуації?

      а) намагається зовсім не потрапляти у конфлікти (5)

      б) намагається відшукати компроміс (3)

      в) затягує конфлікт або замовчує про нього (1)

    5.  Чи має значення для учня, які ролі йому відводяться в колективі (групі)?

      а) так, ініціює вибір ролі самостійно за власним бажанням (5)

      б) очікує, поки роль для нього оберуть інші (3)

      в) погоджується «залишатися в стороні» (1)

Суму балів, отриманих учнями на всі запитання, потрібно розділити на 5 (кількість запитань). Одержимо показник інтенсивності спілкування підлітка з близьким оточенням. Якщо 3,5 - 5 – досить висока інтенсивність, 2,5 - 3,5 – помірна, 1 -2,5 – низька.

 

Категорія: Діагностичне забезпечення | Додав: Ann Заклад:|Автор:Логвіненко О.Є. E W
Переглядів: 393 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]