Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Гірські породи
[ Викачати з сервера (847.5 Kb)
]
| 16.02.2013, 11:27 |
[size=13]Фрагмент уроку з природознавства, 1 клас Підготувала: вчитель КЗШ №21 Золотухіна А.В. Тема: Гірські породи, їх значення для людини. Мета: формувати уявлення учнів про гірські породи та їх значення для людини; учити розпізнавати 2 – 3 види гірських порід своєї місцевості; розвивати спостережливість, мовлення; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього світу через уміння ставити пізнавальні запитання. Тип уроку: вивчення нового матеріалу Метод ведення: практичний Обладнання: колекція гірських порід , мультимедійна презентація Хід фрагмента уроку: ІІІ. Вивчення нового матеріалу 1. Розповідь вчителя. Слайд 1 Стук у двері. Заходить гном з мішком. Слайд 2 - Добрий день! Це 1 клас? (Так). А чи впізнали ви мене? (Так). З якої ж я казки? ( «Білосніжка та сім гномів»). Я – гном Веселун. Але це не значить, що я люблю тільки сміятися та веселитися. Я люблю ще й гарно попрацювати. Кожного ранку зі своїми братами ми ходимо далеко в гори і добуваємо гірські породи. От і до вас я завітав не з пустими руками, а з великим мішком таємниць. А що в ньому , ви дізнаєтесь тоді, коли вправно попрацюєте. Я сподіваюся, що ви будете уважними та кмітливими. Домовилися? (Так). Ну все, мені вже пора вирушати далі. До побачення! Вчитель: - Ой, який важкий мішок. Тож давайте зазирнемо до нього. О, я бачу маленькі скриньки. Діти, ці скриньки – ваші завдання. Працюватимете ви у групах. (Перша група отримує вугілля. Друга – залізну руду. Третя – сіль. Четверта – пісок). - Діти, гномик нам приніс якісь невідомі предмети. Ваше завдання дізнатися, що це таке? Який має колір? Цей предмет твердий, м’який чи сипучий? І де він використовується? Потім один представник з групи опише, той предмет, який у вас на парті. Згадайте, як ми працюємо в групах. Коли почуєте дзвоник, робота почалася. ( Діти починають обговорення) 2. Практична робота в групах. Вчитель: - Закінчуємо обговорення. Я запрошую представника І групи. Учень: - Наша група працювала і дійшла такого висновку, що цей предмет твердий, чорного кольору. Вчитель: - А чи знаєте ви, що це таке? Учень: - Так. Це кам’яне вугілля. Слайд 4 Вчитель: - Вірно. Це гірська порода, яка називається кам’яне вугілля. А навіщо воно потрібне? Учень: - Щоб у наших домівках було тепло. Вчитель: - Запрошуємо представника ІІ групи. Учень: - Предмет, з яким ми ознайомилися – твердий, має червоний колір. Вчитель: - Діти, ця гірська порода – залізна руда. А де її використовують? Я вам зараз підкажу. Залізна руда – це гірська порода, яка містить залізо. У подальшому вона переробляється і отримується сталь. І наш край, в якому ми живемо, славиться великими покладами залізної руди. Слайд 5 - А зараз запрошуємо представника ІІІ групи. Учні: - Наша група визначила, що цей предмет твердий, білого кольору. Ми його одразу впізнали – це сіль. Слайд 6 Вчитель: - Які уважні діти, молодці! А де ж ми використовуємо цю гірську породу? Учні: - Кожного дня ми вживаємо їжу, а її без солі не можливо приготувати. Вчитель: - Ось і дійшла черга до останньої ІV групи. Учні: - Цей предмет - сипучий, жовтого кольору. Це пісок. Слайд 7 Вчитель: - Правильно! Це саме пісок. А де ж його можна використати? Учні: - Цю гірську породу використовують у будівництві. Вчитель: - Які ж ви спостережливі, очевидно, що жодне будівництво не обходиться без використання піску. Ой, як гарно ви попрацювали. Мабуть втомилися? (Так). Тож я пропоную відпочити. Давайте уявимо, що ми маленькі гномики і трішки потанцюємо. Фізкультхвилинка Танок веселих гномів. IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів Вчитель: - Відпочили. А тепер я пропоную вам намалювати гірську породу, яка запам’яталася найбільше. Потім ми зробимо виставку із ваших робіт.[/size]
|
Категорія: Природознавство 1 клас | Додав: wonderfulife
Заклад:|Автор:Золотухіна Анастасія Вікторівна E W
|
Переглядів: 10415 | Завантажень: 2281
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|