Методика дослідження ціннісних ставлень особистості
а) культура мови
б) глибина знань
в) самоосвіта
г) інтерес до навчання
д) кмітливість
- Я – по відношенню до себе:
а) вмію організувати свій час
б) виявляю самостійність у прийнятті рішень
в) дотримуюсь здорового способу життя
г) усвідомлюю наслідки своїх вчинків
д) контролюю свої емоції
- Я – по відношенню до близького оточення:
а) дотримуюсь правил внутрішньошкільного розпорядку
б) дотримуюсь норм і правил етичного спілкування
в) виявляю терпимість до інших
г) здатний до співчуття
д) спілкуюся охоче, не зважаючи на обставини
- Я – по відношенню до праці:
а) виявляю організованість
б) самообслуговування
в) працелюбність
г) підприємницькі навички
д) участь в трудових суспільно корисних справах
- Я – по відношенню до світу прекрасного:
а) охайність
б) естетика повсякденного життя
в) відвідування культурно-просвітницьких центрів
г) бачення прекрасного у житті
д) знання етикету
- Я – по відношенню до природи:
а) бережливе ставлення до пам’ятків природи
б) прагнення берегти природу повсякденно
в) догляд за насадженнями
г) відновлення природних об’єктів
д) участь в екологічних операціях
- Самопокладання відповідальності:
а) відповідальне ставлення до виконання громадських доручень
б) моральна та правова відповідальність
в) самоконтроль
г) самооцінка
д) відповідальність в межах колективу
Учням пропонується оцінити вияв кожної ознаки: 3 бали – ознака проявляється сильно та часто; 2 бали – прояви та не прояви однакові; 1 бал – не виявляється. Підрахувавши всі бали по кожному показнику та розділивши на кількість показників, підліток та вчитель можуть встановити рівень прояву тієї чи іншої компетентності за критеріями:
- в межі 2,5-3 – високий,
- в межі 2-2,5 – достатній,
- в межі 1,5-2 - середній,
- в межі 1-1,5 – низький.
|