Шановні колеги!
Державна підсумкова атестація у початковій школі в 2015/2016 році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та наказу МОН України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти y 2015/2016 навчальному році». Рекомендації щодо проведення ДПА складено на підставі Наказу МОН № 94 від 8 лютого 2016 року «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році». Але до цього наказу внесено зміни (Наказ МОН України від 14.03.2016 № 258 "Про внесення змін до орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015 - 2016 навчальному році") , які передбачають вилучення таблиць оцінювання ( таблиці № 1,2,3,4,5,6).
Згідно наказу № 95 від 18.03.2016р. Криворізького управління освіти і науки Державна підсумкова атестація буде проведена у такі терміни:
12 травня - українська мова;
17 травня - літературне читання;
19 травня - математика.
Атестація з кожного предмета проводиться письмово y формі підсумкових контрольних робіт. Оцінка за ДПА ставиться під датою. У разі відсутності дитини на уроці йому ставиться "н" і ДПА повторно не проводиться. В журналі під час виставлення семестрових і річних оцінок в графі "ДПА" цій дитині ставиться річний бал.
Контрольні роботи проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці.На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. — на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. — на її виконання.
Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі. Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів (кафедрою) початкових класів загальноосвітнього навчального закладу (вчителем початкових класів у школах з малою наповнюваністю учнів). В наказі про проведення ДПА докладно описані типи завдань та надано орієнтовні зразки.
Під час складання роботи з української мови вчитель обирає або диктант, або списування, ПІДКРЕСЛЮЮЧИ в звітній таблиці обране завдання.
Під час складання роботи з літ.читання слід внести запитання на літературну пропедевтику.
Форму проведення ДПА з математики також вибирає заклад: чи то у формі звичайної контрольної роботи(варіант І), чи у формі ДПА ( варіант ІІ). Під час складання завдань з математики у формі контрольної роботи:
1. знаходження значення виразу (2 бали) - вираз має вміщувати 3 дії, бажано з дужками;
2. порівняння чисел і величин (по 1балу) - 2 вираза по 1 б.;
3. перетворення величин (по1б.) - 2 вирази по 1 б.;
4. знаходження частини від числа(1 бал) - 1 вираз 1 б.;
5. геометричне завдання(2 б.) - вклічає або дію і креслення ( по 11б.), або дію і дію ( по 1 б.);
6. задача на 3 дії (3 бали) - задача відповідно до програми.
Завдання для проведення роботи у форматі ДПА також орієнтуються на зазначені критерії. Під час оцінювання роботи з математики каліграфія не враховується.
Після проведення і перевірки ДПА результати вносяться до звітних таблиць. Інформація, надана в звітних таблицях, дає можливість скласти тексті завдання ДПА відповідно до вимог МОН. Звітні таблиці мають бути заповнені в день виконання ДПА та надіслані на електронну адресу керівника РМО Гудзь Т.А. Татьяна Гудзь margo_1772@mail.ru або керівника творчої групи Дрябіної Г.М. ann73@list.ru з метою надання об'єднаного звіту з району в місто.
Таблиця результатів ДПА з математики (варіант І, формат контр.роботи)
Таблиця результатів ДПА з математики (варіант ІІ, формат ДПА)
Таблиця результатів ДПА з української мови (підкреслити диктант чи списування)
Таблиця результатів ДПА з літ. читання
|