Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
ПОНЯТТЯ ПРО РЕЧЕННЯ. ОСНОВНІ ОЗНАКИ РЕЧЕННЯ. ЗВ'ЯЗОК СЛІВ У РЕЧЕННІ. ПОДІЛ ТЕКСТУ НА РЕЧЕННЯ
[ Викачати з сервера (3.64 Mb)
]
| 13.02.2013, 22:29 |
Методичний кабінет Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 113
ВІДКРИТИЙ УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 2-А КЛАСІ
«ПОНЯТТЯ ПРО РЕЧЕННЯ. ОСНОВНІ ОЗНАКИ РЕЧЕННЯ.
ЗВ'ЯЗОК СЛІВ У РЕЧЕННІ. ПОДІЛ ТЕКСТУ НА РЕЧЕННЯ»
Підготувала і провела учитель учитель початкових класів Косенкова Ірина Анатоліївна
Кривий Ріг Відкритий урок з української мови
Дата: 15.10.2012р.
Тема: Поняття про речення. Основні ознаки речення. Зв’язок слів у реченні. Поділ тексту на речення.
Мета: - активізувати знання дітей про речення; - формувати усвідомлення речення як групи слів, що виражає закінчену думку; - вчити правильно інтонувати речення й записувати їх; - розвивати навички логічної побудови речень; - виховувати культуру мовлення, любов до природи; - розвивати уміння працювати самостійно, в групі, колективно.
Обладнання: таблиці: «Речення. Зв’язок слів у реченні.», картки для перевірки правопису словникових слів, предметні малюнки професій «Учитель. Вчителька», «Зошит- тренажер з української мови. 2 клас.» авт. О.А.Вельбой, підручник «Рідна мова. 2 клас.» авт. М.А.Білецька, М.С.Вашуленко, предметна аплікація структури уроку «Кленове дерево во- сени», предметні малюнки зі словами для складання речень в групі «Ведмедик», «Їжачок».
Хід уроку:
І. Організація класу: Дзвоник всім нам дав наказ – До роботи швидко в клас. Біля парти станьте чемно – Хай мине час недаремно. Будьте уважні й старанні всі – Сядьте рівненько на місця свої! 1-2 слайд На дворі осінь. Дерева роздягаються, бо їм важко буде стояти і тримати під снігом листочки. І сьогодні на уроці ми будемо спостерігати за тим, як разом із кленовими листочками, що падають з дерева, спливають частинки нашого уроку. (Відповідно частин уроку я буду поступово знімати кленові листочки з дерева).
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Тема нашого уроку «Речення», але спочатку ми запишемо завдання калігра фічної хвилинки та повторимо правопис словникових слів. 1.Хвилинка каліграфії: Зошит свій я відкриваю, Правильно його кладу. Ручку я ось так тримаю, Сяду рівно, не зігнусь, Буду я писати вправно, До роботи я берусь. Повторимо написання великої та маленької букви «ер» Рр Ра Ро Ру рі Кривий Ріг (3-слайд) Рукавом махнув – дерева зігнув. (Вітер)
2. Естафета між хлопчиками та дівчатками на повторення словникових слів «Встав пропущену букву»:(4-5 слайд) Вер…сень ол…нь в…разно ведмі…ь ч…тан…я завдан…я
3. Запис нових словникових слів: учитель, учителька, вчитель, вчителька.
ІІІ.Фізкультурна хвилинка.
IV.Робота за темою уроку. 1. Давайте пригадаємо - Що таке текст? - З чого складається речення? - Чи можуть речення складатися з одного слова?
1. Робота за таблицею «Речення». (6-7слайд)Знайти відмінності між реченнями записаними ліворуч та праворуч: Високо летіли Високо в небі летіли журавлі.
З рідною землею Вони прощалися з рідною землею.
3.Робота з підручником (ст. 59-60). Виконання вправи №117. Зіставити групи слів. Яка з них виражає закінчену думку? *Улітку школярі зібрали *Улітку школярі зібрали багато лікарських рослин.(Записати в зошит) Читання правила: «Речення виражає закінчену думку».
4. Індивідуально. Робота в «Зошиті – тренажері з української мови» Ст..4, №1- усно Сміється ясно все навкруги. Палає сонце, блищать луги! Квітки звисають з гілля в садах. Пташині співи дзвенять в полях. ( Скільки у цьому тексті речень?...4р.) 5.Звуко- буквений розбір слів з попереднього завдання: Ясно – 4букви, 5звуків, 2склади. Палає – 5букв, 6звуків, 3 склади.
6. Робота в парі: «Зошит – тренажер» ст.4 №2. Замість крапок упиши слова потрібні. Якщо важко зазирни у підказку.
Послала …. люті морози. А …. не злякалися. …. в дуплі горішки гризе. …. вистрибує, гріється. Коні, корови, вівці в теплих ….. гріються. Підказка: зима, білка, звірі, хлівах, заєць.
V. Фізкультурна хвилинка. VI. Зв’язок слів у реченнях. 1) Робота в підручнику – вправа 121, ст.60. Прочитай, встанови межі речень. Дзвіночки (4речення) Утекло від нас тепле літечко Зів’яли й затихли в лузі дзвіночки Але чути тепер дзвіночки в кожній школі кличуть вони школярів на урок. У зошит записуємо друге речення.
2)Гра « Впіймай речення ! » (8-слайд) На ліс Ожив осінній ліс. Рано встати золотий сонечко Рано встало золоте сонечко. Уже по осінньому світить Ведмідь, борсук, їжак заснули до весни. Білочка продовжує Фермери зібрали гарний урожай.
VI. Робота в групі:
Допоможи їжачкам та ведмедикам заховатися в барліг. А для цього в групі з предметних малюнків зі словами треба скласти зв’язані речення 1 і 2 групи- І речення: Є, котик, Мурчик, мене.(9-слайд) 3 і 4 групи – ІІ речення : котика, пухнастий, у, дуже, хвостик.(10-слайд) 5 і 6 групи – ІІІ речення : любить, клубочком, гратися, він.(11-слайд) (12-слайд) VI. Підсумок уроку. Домашне завдання сторінка 59-62, вправа № 125
|
Категорія: Українська мова 2 клас | Додав: Natali
Заклад:|Автор:КОСЕНКОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА E W
|
Переглядів: 8652 | Завантажень: 975
| Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|