П`ятниця, 14.08.2020, 06:16,

Сайт РМО вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Особистий кабінет
Пропонуємо...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Презентації

Головна » Кабінет вчителя » Українська мова » Українська мова 2 клас

Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис лисички.
[ Викачати з сервера (2.74 Mb) ] 26.03.2013, 22:57
Тема. Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис  лисички.
Мета:
•    формувати вміння правильно, точно висловлювати свої думки;
•    розвивати спостережливість, образне мислення, уяву;
•    збагачувати словниковий запас учнів;
•    виховувати турботливе ставлення до тварин.
Обладнання. Зошит,телеграма, ілюстрації, екран, значки детективів, магнітофон,  мелодія «Звуки лісу».
Тип уроку. Урок осмислення знань, формування на їх основі умінь та навичок.
ХІД УРОКУ
I    Організація класу.
Ось дзвінок нам дав сигнал.
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок зв’язного мовлення починаймо.

II    Повідомлення теми і мети уроку
- Діти, до нас завітав листоноша і приніс телеграму від Тітоньки Сови. У Лісовій галявині сталося лихо. Давайте дізнаємося в чому справа?
Слайд 1

- А кого ж до нас в допомогу відправила Тітонька сова? Подивимось?!
Слайд 2
Детективи вищого пілотажу
 
- Так, це ж пінгвіни з Мадагаскару!!! Як ви знаєте, це дуже відомі шпигуни та розвідники. І для того, щоб стати членами цієї організації, ми повинні мати певні посвідчення, чи не так? Тому, пінгвіни передбачливо їх нам запропонували.
( З коробки дістаються значки детективів і роздаються дітям)

- Тепер ми повністю готові до розслідування.
III    Робота над темою
Здогадка 1. Кого викрали?
-    Для початку, нам треба дізнатися, кого викрали, правда ж діти?
Шкіпер пропонує нам розгадати загадку. Він вважає, що відповідь ми знайдемо у відгадці.

                      В темнім лісі проживаю,
                            Довгий хвіст пухнастий маю,
                            Мені на місці не сидиться,
                            А зовуть мене …(лисиця)

- Так, значить ось кого викрав злий Філін?! Ну, нічого, і не з таким справлялись!

Здогадка 2. Вирушаємо на пошуки.
 - Пінгвіни вважають, що Філін тримає Лисицю у себе в лісі, тому і шукати її ми будемо там. Вирушаємо до лісу. Діти, закривайте оченята, уявіть собі зелений прохолодний ліс, теплий вітер, послухайте як він нас кличе…
( В цей час звучить мелодія « Звуки лісу»).
- Відкривайте оченята – ми вже на місці! Але нас тут уже зустрічають. Давайте дізнаємося хто?
Відгадування загадок.(зошит с.49-50). Запис відгадок у зошит.
- Як здогадалися?
Здогадка 3. Збір даних.
- Ковальський пропонує нам опитати друзів Лисиці та змалювати її словесний портрет. Давайте так і зробимо.
Слайд 3
( Тут на екрані з’являється відео про лисицю.
 Діти спостерігають за Лисицею в звичайному середовищі).
- Але деякі її друзі, бачать її зовсім не такою.
Слайд 4
( На екрані з’являються малюнки лисиці з різних казок та мультфільмів).
IV    Фізкультхвилинка
Здогадка 4. Складаємо досьє.  
Слайд 5
- Де живе лисичка? (в лісі, в нірці)
- Яка у неї шубка?(руда, м’яка)
- Яка мордочка, вуха, очі? (витягнута, хитрі, гострі, розкосі, маленькі, великі)
- Який хвіст у неї?(довгий, пухнастий, з білим кінчиком)
- Які вона має звички?
Слайд 6
Усне складання опису.
Лисиця - ------ тварина. Шерсть у неї - ________ кольору. Мордочка - __________, вуха - ________,очі - ______. Лисичка любить  їсти ______, _______.

Запис тексту – опису у зошиті.
Перевірка записаного.( 2 учні зачитують свої тексти-описи)
Здогадка 5. Рятуємо невільницю.
- Ну, ось, діти, ми склали досьє на нашу заручницю, тому тепер легко можемо її знайти. Пінгвіни підказують нам, що Філін живе на високій горі за лісом. Тому ходімо заберемо її в нього. Нас так багато, що він неодмінно злякається та відпустить її.
( На екрані з’являється звільнена Лисиця).
- Ну от, діти, ми врятували нашу невільницю. Тепер подивіться на неї – така вона як ми про неї написали?
Звичайно.
Здогадка 6. Прощання з лісовою пригодою.
- Лисиця дуже вдячна вам за порятунок. Вана переконалася в тому, що ми з вами професіонали у своїй справі і нічого не боїмося, навіть злого Філіна. І хотіла запропонувати вам виконати іще одне завдання. Як ви на це дивитесь?
- Звичайно виконаємо, чи не так?!( діти відповідають, що вони згодні)
Лисичка підготувала для вас таке завдання: вам потрібно скласти вірш-загадку про неї саму. Зможете? (діти відповідають, що зможуть)
Слайд 7
Рядки вірша    Слова для довідок
__________очі, мов горішки    Хитрі, злі
__________ шубка ________.    Руда, сіра, хутряна
Гострі _________,наче ____    Вушка, ніжки, ріжки
У _________ живе ______.    Вона, норі, лисиця
Перевірка написаного. ( 1 учень зачитує складену ним вірш-загадку).
V    Підсумок уроку
Закриваємо оченята і повертаємося до класу.
-    Чи сподобався вам урок?
-    Що робили на уроці?
-    Чого нового дізналися на уроці?
VI    Д/з (за вибором)
   1. Намалювати будь-яку тваринку та усно описати її.
   2. Намалювати будь-яку тваринку та усно скласти загадку про неї.

Категорія: Українська мова 2 клас | Додав: Ann Заклад:|Автор:Філіпова Н.В. E W
Переглядів: 8816 | Завантажень: 346 | Рейтинг: 2.7/3

Схожі матеріали

Всього коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]