Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис лисички.
[ Викачати з сервера (2.74 Mb)
]
| 26.03.2013, 22:57 |
Тема. Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис лисички. Мета: • формувати вміння правильно, точно висловлювати свої думки; • розвивати спостережливість, образне мислення, уяву; • збагачувати словниковий запас учнів; • виховувати турботливе ставлення до тварин. Обладнання. Зошит,телеграма, ілюстрації, екран, значки детективів, магнітофон, мелодія «Звуки лісу». Тип уроку. Урок осмислення знань, формування на їх основі умінь та навичок. ХІД УРОКУ I Організація класу. Ось дзвінок нам дав сигнал. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок зв’язного мовлення починаймо.
II Повідомлення теми і мети уроку - Діти, до нас завітав листоноша і приніс телеграму від Тітоньки Сови. У Лісовій галявині сталося лихо. Давайте дізнаємося в чому справа? Слайд 1
- А кого ж до нас в допомогу відправила Тітонька сова? Подивимось?! Слайд 2 Детективи вищого пілотажу - Так, це ж пінгвіни з Мадагаскару!!! Як ви знаєте, це дуже відомі шпигуни та розвідники. І для того, щоб стати членами цієї організації, ми повинні мати певні посвідчення, чи не так? Тому, пінгвіни передбачливо їх нам запропонували. ( З коробки дістаються значки детективів і роздаються дітям)
- Тепер ми повністю готові до розслідування. III Робота над темою Здогадка 1. Кого викрали? - Для початку, нам треба дізнатися, кого викрали, правда ж діти? Шкіпер пропонує нам розгадати загадку. Він вважає, що відповідь ми знайдемо у відгадці.
В темнім лісі проживаю, Довгий хвіст пухнастий маю, Мені на місці не сидиться, А зовуть мене …(лисиця)
- Так, значить ось кого викрав злий Філін?! Ну, нічого, і не з таким справлялись!
Здогадка 2. Вирушаємо на пошуки. - Пінгвіни вважають, що Філін тримає Лисицю у себе в лісі, тому і шукати її ми будемо там. Вирушаємо до лісу. Діти, закривайте оченята, уявіть собі зелений прохолодний ліс, теплий вітер, послухайте як він нас кличе… ( В цей час звучить мелодія « Звуки лісу»). - Відкривайте оченята – ми вже на місці! Але нас тут уже зустрічають. Давайте дізнаємося хто? Відгадування загадок.(зошит с.49-50). Запис відгадок у зошит. - Як здогадалися? Здогадка 3. Збір даних. - Ковальський пропонує нам опитати друзів Лисиці та змалювати її словесний портрет. Давайте так і зробимо. Слайд 3 ( Тут на екрані з’являється відео про лисицю. Діти спостерігають за Лисицею в звичайному середовищі). - Але деякі її друзі, бачать її зовсім не такою. Слайд 4 ( На екрані з’являються малюнки лисиці з різних казок та мультфільмів). IV Фізкультхвилинка Здогадка 4. Складаємо досьє. Слайд 5 - Де живе лисичка? (в лісі, в нірці) - Яка у неї шубка?(руда, м’яка) - Яка мордочка, вуха, очі? (витягнута, хитрі, гострі, розкосі, маленькі, великі) - Який хвіст у неї?(довгий, пухнастий, з білим кінчиком) - Які вона має звички? Слайд 6 Усне складання опису. Лисиця - ------ тварина. Шерсть у неї - ________ кольору. Мордочка - __________, вуха - ________,очі - ______. Лисичка любить їсти ______, _______.
Запис тексту – опису у зошиті. Перевірка записаного.( 2 учні зачитують свої тексти-описи) Здогадка 5. Рятуємо невільницю. - Ну, ось, діти, ми склали досьє на нашу заручницю, тому тепер легко можемо її знайти. Пінгвіни підказують нам, що Філін живе на високій горі за лісом. Тому ходімо заберемо її в нього. Нас так багато, що він неодмінно злякається та відпустить її. ( На екрані з’являється звільнена Лисиця). - Ну от, діти, ми врятували нашу невільницю. Тепер подивіться на неї – така вона як ми про неї написали? Звичайно. Здогадка 6. Прощання з лісовою пригодою. - Лисиця дуже вдячна вам за порятунок. Вана переконалася в тому, що ми з вами професіонали у своїй справі і нічого не боїмося, навіть злого Філіна. І хотіла запропонувати вам виконати іще одне завдання. Як ви на це дивитесь? - Звичайно виконаємо, чи не так?!( діти відповідають, що вони згодні) Лисичка підготувала для вас таке завдання: вам потрібно скласти вірш-загадку про неї саму. Зможете? (діти відповідають, що зможуть) Слайд 7 Рядки вірша Слова для довідок __________очі, мов горішки Хитрі, злі __________ шубка ________. Руда, сіра, хутряна Гострі _________,наче ____ Вушка, ніжки, ріжки У _________ живе ______. Вона, норі, лисиця Перевірка написаного. ( 1 учень зачитує складену ним вірш-загадку). V Підсумок уроку Закриваємо оченята і повертаємося до класу. - Чи сподобався вам урок? - Що робили на уроці? - Чого нового дізналися на уроці? VI Д/з (за вибором) 1. Намалювати будь-яку тваринку та усно описати її. 2. Намалювати будь-яку тваринку та усно скласти загадку про неї.
|
Категорія: Українська мова 2 клас | Додав: Ann
Заклад:|Автор:Філіпова Н.В. E W
|
Переглядів: 9429 | Завантажень: 372
| Рейтинг: 2.7/3
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|