Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Нас відвідали
|
Презентації
ПРАКТИЧНЕ ВПРАВЛЯННЯ ЗІ СПІЛЬНОКОРЕНЕВИМИ СЛОВАМИ
[ Викачати з сервера (2.60 Mb)
]
| 27.03.2013, 18:24 |
Урок з української мови ( 2 клас) вчителя початкових класів КЗШ № 113 Процевської Віри Іванівни Тема: «Практичне вправляння зі спільнокореневими словами» Мета: удосконалювати практичні вміння визначати корінь слова, добирати спільнокореневі слова. Розширювати і збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати зорові увагу і пам'ять, мовленеві вміння, пізнавальну активність. Виховувати почуття любові до природи, вчити її оберігати, милуватися її красою. Обладнання: сюжетні малюнки, «Тематичний словник школяра», відеофільми «Ліс» , «Лосі», музичний супровід, дидактичні картки. Тип уроку: комбінований Хід уроку І. Організація класу 1. Релаксаційна хвилинка під музичний супровід. Щоб добре вчитись, Треба тільки не лінитись Тому (хором) Міркуємо швидко, Слухаємо уважно, Працюємо плідно, Пишемо каліграфічно. 2. Каліграфічна хвилинка. Букви пишемо рівненько Щоб були вони гарненькі. Пп ( 1 рядок) Пр оп вп пл. пр.. (природа) Складіть і запишіть слово да при ро. ІІ. Мотивація навчальної діяльності - Які поняття містить слово природа? Природа є життя. А бачити життя Чи не найкраща В світі насолода. Сьогодні ми розширимо свої знання про красу природи. Отже рушаємо в дорогу до чудової країни Природа. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів 1. Теоретичне експрес опитування Прийом «Незакінчене речення» - Спільна частина споріднених слів називається …(коренем) - Споріднені слова ще називають… (спільнокореневими) - Корінь у споріднених словах позначають так …( ) 2. Спрогнозуйте тему і мету уроку. ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу 1. Подумаємо – Яке слово зайве в даному ряду? Ліс, лісник, лис, лісова тварина, узлісся, лісовик. 2. Запис слів, визначення кореня слів. - Що означають ці слова? 3. Робота зі «Тематичним словником» (супроводжується переглядом відеофільму «Ліс») Ліс – велика площа землі, що заросла деревами і кущами. Узлісся – смуга на краю лісу. Лісник – людина із спеціальною освітою, яка займається вирощуванням лісів та їх охороною. Лісовик - міфологічна істота, яка за уявленням багатьох народів, жила в лісі. Фізкультхвилинка (під музичний супровід) 4. Хвилинка ерудита Відгадування загадки. І мені якость – то потерпать У лісі довелось. Іду по стежечці, аж глядь Його величність…(лось). Перегляд відеофільму «Лось» 5. Творче завдання. Робота з підручником (вправа 55, с. 27). - Прочитай. Постав речення в потрібному порядку. Попереду поважно ступав великий лось. З чагарника до озера пробиралася сім’я. А за ним йшли лосина з лосеням. - Запис тексту. Знаходження спільнокореневих слів, позначення у них кореня. - Яке речення з тексту відповає схемі? _ ____ _ ____ ____ ____ . Люди повинні охороняти цих тварин, бо їх залишилось дуже мало. Валеологічна пауза (вправи для очей) 6. Гра «Хто більше» (робота в групах) 1 група «Гриб» 2 група «Гора» 3 група «Риба» 4 група «Сад» 5 група «Дуб» 6 група «Зима». Фронтальна перевірка. Самооцінювання. - Назвіть слова, що можна віднести до групи слів «Ліс» 7. А чи знаєте ви? (цікава дидактика) Зоровий диктант (усна форма проведення) - Ліс – фабрика кисню. - Ліс – зелена аптека сучасної медицини. - Ліс – комора та харчі звірів ї птахів. Яке речення вразило вас найбільше?
V. Інструктаж виконання домашнього завдання (диференційоване)
Сильна група – твір – мініатюра «Лісовими стежками» . Середня група – 2 речення про птахів. Слабка група – вправа 60,с. 29.
VI. Підсумок уроку.
Якщо з природи щось черпати, То мусиш їй ти спокій дати, А головне – про неї дбати, Знати, любити та охороняти. Цей вірш написала учениця Світлана Заброцька. Чи згодні ви з її думкою?
|
Категорія: Українська мова 2 клас | Додав: Natali
Заклад:|Автор:ПРОЦЕВСЬКА ВІРА ІВАНІВНА E W
|
Переглядів: 4153 | Завантажень: 478
| Рейтинг: 5.0/1
Схожі матеріали
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|